Uusi "Jäsen"

Vapaata keskustelua aiheesta kuin aiheesta!

Yleistä keskustelua

ViestiKirjoittaja mikkokui » Ma Huhti 18, 2011 7:23

Motonainen Virpi ! Tervetuloa joukkoon :D
mikkokui

ViestiKirjoittaja esko » Ke Huhti 20, 2011 9:37

Näin kesän kynnyksellä on selkeästi tullut lisää kirjautuneita foorumiin, se on HiENOA! Tervetuloa vaan kaikille viimeksi kirjautuneille! Eilen tuli avattua ajokausi 70km lenkillä,siitä se taas lähtee kesän mutkatiet. 8)
esko
Site Admin

ViestiKirjoittaja Mikki Hiiri » To Kesä 16, 2011 10:25

No niin, pacificilta ostetun Deuville ja uusi ylpeä omistaja kirjautuivat foorumiin. Olen uusi motoristi ja takana tällä kaudella 3500 km ja hauskaa on ollut. Kiva tälläinen palsta missä voi vaihtaa kokemuksia saman henkisten kanssa ja toivottavasti saa kysellä kokeneimmilta neuvoja. Terve vaan kaikille!
Mikki Hiiri

ViestiKirjoittaja mikkokui » To Kesä 16, 2011 8:59

Mikki Hiiri kirjoitti:No niin, pacificilta ostetun Deuville ja uusi ylpeä omistaja kirjautuivat foorumiin. Olen uusi motoristi ja takana tällä kaudella 3500 km ja hauskaa on ollut. Kiva tälläinen palsta missä voi vaihtaa kokemuksia saman henkisten kanssa ja toivottavasti saa kysellä kokeneimmilta neuvoja. Terve vaan kaikille!
Tervetuloa ! Paljon olet jo tienpäällä ollutkin ! Mulla "vasta"n.1500 km :cry: kun eip ole olevinaan aikaa...Töissä käyty(moottoritietä Hyvinkää-Helsinki) joitakin kertoja. Aikas tylsää. Mukava saada lisää "voimaa" 8)
mikkokui

ViestiKirjoittaja virpi » Pe Kesä 17, 2011 6:44

Vaihdoin jo öljyt, mittariin kertynyt 6200km. Pyörään olen tyytyväinen, kivaa on ollut, lomakin vielä pitämättä......
virpi

ViestiKirjoittaja mikkokui » Pe Kesä 17, 2011 9:16

virpi kirjoitti:Vaihdoin jo öljyt, mittariin kertynyt 6200km. Pyörään olen tyytyväinen, kivaa on ollut, lomakin vielä pitämättä......
Hyvä että öljyt,onko mittari seonnut 8) vai,,,Ei vaa mukavaa että tulee ajettua :D Maanantai kelien mukaan sappee....
mikkokui

yleistä keskustelua.

ViestiKirjoittaja pacific » La Kesä 18, 2011 6:14

virpi kirjoitti:Vaihdoin jo öljyt, mittariin kertynyt 6200km. Pyörään olen tyytyväinen, kivaa on ollut, lomakin vielä pitämättä......
Öljynvaihtoon on lähdettävä.Tulin eilen Pärnusta ja laskin kevään kilometrit.Wingissä n.8000 km. ja pc 800:ssa hiukan reilu 2000 km.Öljyt ja suodatin on ostettu,tulpat vielä hankittava ja sitten huoltohommiin.Huolto sopivasti ennen Viron reissua.Koettakaa nyt toisetkin järjestää vapaata. Me Mikon kanssa mennään ajeleen ja mukaan mahtuu. :lol:
pacific

Re: yleistä keskustelua.

ViestiKirjoittaja Mikki Hiiri » La Kesä 18, 2011 9:47

Kyllähän sitä muuten vois lähteäkkin, mutta kun se tuo työ haittaa harrastuksia. 18.7 alkaa loma joten sitten vois suunnitella pitempää reissua
Mikki Hiiri

Parinkymmenen vuoden tauon jälkeen

ViestiKirjoittaja petritk » Su Kesä 19, 2011 10:15

Pyörä alla taas reilun parinkymmenen vuoden jälkeen. Valinta kohdistui "Villeen". Paikkakunta Mäntsälä lähellä Tuusulan rajaa.
petritk

Ensimmäinen päivä "Villen" omistajana

ViestiKirjoittaja Aleksanteri » Ti Kesä 21, 2011 8:49

Tervehdys, tänään täytin vuosien haaveen ja ostin Deauville 650. Motoristitaustaa tosin on vuodesta 1994. Koeajo yksin ja kaksin tuntui luotettavan tukevalle ja leppoisalle menolle. Kuinka teillä on matkat taittuneet? Uteliaana kuulostelen mielipiteitänne.
Aleksanteri

Re: Ensimmäinen päivä "Villen" omistajana

ViestiKirjoittaja Mikki Hiiri » Ti Kesä 21, 2011 9:47

Aleksanteri kirjoitti:Tervehdys, tänään täytin vuosien haaveen ja ostin Deauville 650. Motoristitaustaa tosin on vuodesta 1994. Koeajo yksin ja kaksin tuntui luotettavan tukevalle ja leppoisalle menolle. Kuinka teillä on matkat taittuneet? Uteliaana kuulostelen mielipiteitänne.

Olen "uusi" motoristi eli ei ole paljon aikaisempaa kokemusta mootoripyöräilystä ja minulla on myös Deauville 650 ja sen kanssa on ollut tosi helppo opetella eli ei ole ollut mitään ongelmia ja mielestäni se on vakaa ajettava myös kahdestaan.
Mikki Hiiri

ViestiKirjoittaja evil » Ke Kesä 22, 2011 10:28

Minä ajelin ensin Maxiskootterilla 4 vuotta ja keväällä vaihdoin sen 700:n Deauvilleen, jolla nyt olen ajellut parituhatta kilometriä. Helpompi se on hallita kuin maxiskode, bensaa vie noin litran enemmän. Ihan riittävästi kulkee minun mielestäni ja tehoa tarpeeksi, ei sillä kyllä jalkoihin jää.
evil

ViestiKirjoittaja petritk » Ke Kesä 22, 2011 6:05

evil kirjoitti:Minä ajelin ensin Maxiskootterilla 4 vuotta ja keväällä vaihdoin sen 700:n Deauvilleen, jolla nyt olen ajellut parituhatta kilometriä. Helpompi se on hallita kuin maxiskode, bensaa vie noin litran enemmän. Ihan riittävästi kulkee minun mielestäni ja tehoa tarpeeksi, ei sillä kyllä jalkoihin jää.

Erittäin helppo ajettava. Helpompi kuin skootteri. Paino tuo vakautta.
petritk

Re: Ensimmäinen päivä "Villen" omistajana

ViestiKirjoittaja mikkokui » Ke Kesä 22, 2011 8:21

Aleksanteri kirjoitti:Tervehdys, tänään täytin vuosien haaveen ja ostin Deauville 650. Motoristitaustaa tosin on vuodesta 1994. Koeajo yksin ja kaksin tuntui luotettavan tukevalle ja leppoisalle menolle. Kuinka teillä on matkat taittuneet? Uteliaana kuulostelen mielipiteitänne.
Vasta toista kesää! Sitä ennen VT 500 E -87 (kardaanipyörä tämäkin) kaks vuotta,sitä ed 350 four -74,,,,.Mukavan rauhallinen ja riittävän tehokas matkapyörä 8)
mikkokui

ViestiKirjoittaja mikkokui » Ti Marras 29, 2011 6:45

Kyllä "meidän" villereiden kelpaa :D Olemme saaneet jo 50 "jäsentä" :!: Oispa hieno letka tapaamis ajossa..... 8) Tervetuloa viimeisille "klubilaisille" +Hyvää Joulua . Kylläpä sen jälkeen kohta jo kevät koittaa :!:
mikkokui

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä keskustelua