Tervetuloa ! Paljon olet jo tienpäällä ollutkin ! Mulla "vasta"n.1500 kmMikki Hiiri kirjoitti:No niin, pacificilta ostetun Deuville ja uusi ylpeä omistaja kirjautuivat foorumiin. Olen uusi motoristi ja takana tällä kaudella 3500 km ja hauskaa on ollut. Kiva tälläinen palsta missä voi vaihtaa kokemuksia saman henkisten kanssa ja toivottavasti saa kysellä kokeneimmilta neuvoja. Terve vaan kaikille!
Öljynvaihtoon on lähdettävä.Tulin eilen Pärnusta ja laskin kevään kilometrit.Wingissä n.8000 km. ja pc 800:ssa hiukan reilu 2000 km.Öljyt ja suodatin on ostettu,tulpat vielä hankittava ja sitten huoltohommiin.Huolto sopivasti ennen Viron reissua.Koettakaa nyt toisetkin järjestää vapaata. Me Mikon kanssa mennään ajeleen ja mukaan mahtuu.virpi kirjoitti:Vaihdoin jo öljyt, mittariin kertynyt 6200km. Pyörään olen tyytyväinen, kivaa on ollut, lomakin vielä pitämättä......
Aleksanteri kirjoitti:Tervehdys, tänään täytin vuosien haaveen ja ostin Deauville 650. Motoristitaustaa tosin on vuodesta 1994. Koeajo yksin ja kaksin tuntui luotettavan tukevalle ja leppoisalle menolle. Kuinka teillä on matkat taittuneet? Uteliaana kuulostelen mielipiteitänne.
evil kirjoitti:Minä ajelin ensin Maxiskootterilla 4 vuotta ja keväällä vaihdoin sen 700:n Deauvilleen, jolla nyt olen ajellut parituhatta kilometriä. Helpompi se on hallita kuin maxiskode, bensaa vie noin litran enemmän. Ihan riittävästi kulkee minun mielestäni ja tehoa tarpeeksi, ei sillä kyllä jalkoihin jää.
Vasta toista kesää! Sitä ennen VT 500 E -87 (kardaanipyörä tämäkin) kaks vuotta,sitä ed 350 four -74,,,,.Mukavan rauhallinen ja riittävän tehokas matkapyöräAleksanteri kirjoitti:Tervehdys, tänään täytin vuosien haaveen ja ostin Deauville 650. Motoristitaustaa tosin on vuodesta 1994. Koeajo yksin ja kaksin tuntui luotettavan tukevalle ja leppoisalle menolle. Kuinka teillä on matkat taittuneet? Uteliaana kuulostelen mielipiteitänne.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa