Kirjoittaja Vempel-Ville » Ke Tammi 04, 2017 7:09
Kiitos vaan. Soittelin kaverille ja akullinen puhuttiin. Siinä on nyt 110 000 km ja hyvin pelaa. Ilmeisesti ajaa ihmisiksi, koska on päässyt vähemmällä bensalla, kun minä. Sillä tuli sinä aamuna 80 000 täyteen, kun se minulta lähti. Ja ei vieläkään mitään remontteja ole ollut. Ja se on kuitenkin vain viissatanen. Oli mukava moottoripyöräaiheinen juttutuokio. Hän asuu Naarajärvellä Pieksämäellä ja minä taas vietin siellä Naaralla monia kesiä ilmailuharrastuksen parissa. OLi monipuolista puhumista. Hänellekin selvisi paljon sen pyörän historiasta. Minä teetin siihen ns. moottorin välikorjauksen. Ilmailukieltä ja tarkoittaa kevyttä osittaista koneremonttia. Männänrenkaat, tiivisteet, venttiilit, venttiilinnostajan kumit. Minulla se vei noista huolimatta öljyä n, 3-7 desiä per tonni. Nyt ei tarvitse vielä 2000 km lisätä. Ne männänrenkaat on kai sitten hakeneet paikkansa. Ja myös hulluntuuria ollut. Nopeusmittari näytti liian vähän. Minulla 80 oli oikeasti 88. Nyt jo 98 km. Toivottelin vuoden jatkot ja samalla toivoin, että jospa jo ensi kesänä saisi sen ekan ylinopeussakon.