Taas minun vanhan Hondan kuva

Vapaata keskustelua aiheesta kuin aiheesta!

Taas minun vanhan Hondan kuva

ViestiKirjoittaja Vempel-Ville » Ke Tammi 04, 2017 1:53

http://blogit.savonsanomat.fi/retuperal ... /#cxrecs_s Ajoin sillä reilut 30 000 km. Olin sen kolmas omistaja. Möin sen vävylleni, mutta hän ei siitä tykännyt, vaan vaihtoi Revereen. Ja sen sitten uuteen mopoon. Sillä täytyy olla ajettu lähemmäksi 100 tuhatta, ellei yli. Harmi, kun tuossa ei ole mitään yhteystietoja. Mutta siistinä on pyörän pitänyt. Minä kypsyin sen 12 litran tankkiin. Ja vei ainetta luokkaa ½ litraa enemmän, kun Deauville.
Vempel-Ville

Re: Taas minun vanhan Hondan kuva

ViestiKirjoittaja evil » Ke Tammi 04, 2017 6:10

Harmi, kun tuossa ei ole mitään yhteystietoja.
Lähetin YV:n
evil

ViestiKirjoittaja Vempel-Ville » Ke Tammi 04, 2017 7:09

Kiitos vaan. Soittelin kaverille ja akullinen puhuttiin. Siinä on nyt 110 000 km ja hyvin pelaa. Ilmeisesti ajaa ihmisiksi, koska on päässyt vähemmällä bensalla, kun minä. Sillä tuli sinä aamuna 80 000 täyteen, kun se minulta lähti. Ja ei vieläkään mitään remontteja ole ollut. Ja se on kuitenkin vain viissatanen. Oli mukava moottoripyöräaiheinen juttutuokio. Hän asuu Naarajärvellä Pieksämäellä ja minä taas vietin siellä Naaralla monia kesiä ilmailuharrastuksen parissa. OLi monipuolista puhumista. Hänellekin selvisi paljon sen pyörän historiasta. Minä teetin siihen ns. moottorin välikorjauksen. Ilmailukieltä ja tarkoittaa kevyttä osittaista koneremonttia. Männänrenkaat, tiivisteet, venttiilit, venttiilinnostajan kumit. Minulla se vei noista huolimatta öljyä n, 3-7 desiä per tonni. Nyt ei tarvitse vielä 2000 km lisätä. Ne männänrenkaat on kai sitten hakeneet paikkansa. Ja myös hulluntuuria ollut. Nopeusmittari näytti liian vähän. Minulla 80 oli oikeasti 88. Nyt jo 98 km. Toivottelin vuoden jatkot ja samalla toivoin, että jospa jo ensi kesänä saisi sen ekan ylinopeussakon.
Vempel-Ville

ViestiKirjoittaja Mika.H » Ke Tammi 04, 2017 8:02

jos sakkoja kaipaat voin lähettää omani sinulle :lol: :lol: :lol:
honda st 1300 abs
Mika.H

ViestiKirjoittaja Raimo K » To Tammi 05, 2017 9:59

Kyllä Pappa-Tunturi olisi matkapyöräksi turhan hidas eläkeläisellekin. :shock:

Niinpä taitaa olla tämäkin: http://www.motorradmanufaktur.de/
Raimo K

To live is to ride, to ride is to live!
Raimo K

ViestiKirjoittaja Vempel-Ville » To Tammi 05, 2017 6:40

MZ teki aikoinaan myös diesel-moottoripyörän. Ja Intian Royalilla on. Yksi on tuotu suomeenkin, mutta eivät saaneet kilpiin. Se on tuo meidän byrokratia.
Se MZ oli muistaakseni 500 cc ja kulki 110 km/h. Kulutus alle 2 litraa satasella. Siinä oli kai joku tärylätkän moottori. Kyllähän sille nyt Pappa-Tunturi matka-ajossa häviäisi. https://www.youtube.com/watch?v=7H_f8lSJXa8 Eli olemassa on ollut.
Vempel-Ville

Paluu Yleistä keskustelua