raito kirjoitti:Ei taida tuota delvaccia saada sopivan pienissä astioissa? Näin kaupunki oloissa ja vielä rivitalossa on hankala alkaa säilytellä isoja astioita. Autoöljyjä kyllä löytyy vielä mineraalipohjalla ..... Ei ne kalliit MP öljyt aina joka pyörän vaihteistossa hyvin toimi. Itse olen kokeillut Wingiin mm. Bell Rayn , Teboilin, Castrolin parhaita öljyjä. Samaa ongelmaa oli vapaan löytämisessä. Bell Ray noista parhaiten pelitti mutta parempikin olisi voinut olla. Nyt siis Mulla Deuvillessä muistaakseni motorex 10-40W mineraali MP öljy. Kaverin 900 XJ ssä toimi tuo Teboilin öljy parhaiten, siis vaihteiden osalta. Eikä kyllä moottorissakaan ongelmia, nyt Kait joku 100tkm ajettu.
Cattimies kirjoitti:Minä käytän vaihteita ylöspäin ja alaspäin pykälä kerrallaan toimii esim.moottorijarrutuksena alaspäin . ole ollut ongelmia vaihteensiirron kanssa eikä tarvitse jarrulla roikkua jokatilanteessa.Cattimies
Patukka kirjoitti:raito kirjoitti:Ei taida tuota delvaccia saada sopivan pienissä astioissa? Näin kaupunki oloissa ja vielä rivitalossa on hankala alkaa säilytellä isoja astioita. Autoöljyjä kyllä löytyy vielä mineraalipohjalla ..... Ei ne kalliit MP öljyt aina joka pyörän vaihteistossa hyvin toimi. Itse olen kokeillut Wingiin mm. Bell Rayn , Teboilin, Castrolin parhaita öljyjä. Samaa ongelmaa oli vapaan löytämisessä. Bell Ray noista parhaiten pelitti mutta parempikin olisi voinut olla. Nyt siis Mulla Deuvillessä muistaakseni motorex 10-40W mineraali MP öljy. Kaverin 900 XJ ssä toimi tuo Teboilin öljy parhaiten, siis vaihteiden osalta. Eikä kyllä moottorissakaan ongelmia, nyt Kait joku 100tkm ajettu.
Tuossa minun Villessäni on öljynä ollut Motulin 5100 15w-50 ester oikeastaan koko ajan kun pyörä on minulla ollut ja ainakin tuossa yksilössä se on toiminut hyvin. Ei ole ollut ongelmia vapaan löytymisessä eikä vaihteiden päällemenossa. Eikä ole pahan kallistakaan, Motonetissä 39,90 neljä litraa. Samaa käytän myös F-Bemarissa ja toimii siinäkin. Boxerissa taas on ihan omat öljynsä....
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 0 vierailijaa