mikkokui kirjoitti:Ja jatkuu: Ei huoltoa,ei uutta eturengasta....ei katteita kiinni....mur murmikkokui kirjoitti:Ens viikonloppuna pitäis mennä laittaa katteet paikalleen ja pyörää "ulkoiluttaa". Jos pääsis pääsiäisenä hakeen suklaamunia torilta
Kävin Suvirannassa(Tervakoski/Janakkala), aukee 28.4 torstaina klo 15.00 joten sinne siis....mikkokui kirjoitti:mikkokui kirjoitti:Ja jatkuu: Ei huoltoa,ei uutta eturengasta....ei katteita kiinni....mur murmikkokui kirjoitti:Ens viikonloppuna pitäis mennä laittaa katteet paikalleen ja pyörää "ulkoiluttaa". Jos pääsis pääsiäisenä hakeen suklaamunia torilta![]()
Pyörä vihdoin pihassa ! Km ? 12 km ! Ens viikolla lisää
Miksi perut matkan?? Täytyyhän meillä olla "Johtotähti" = Goldwingpacific kirjoitti:Suru-uutisia.Myin DV: ja näinollen pyörän malli muuttui,mutta pysyi HONDANA. Hommasin GoldWingin ja olen harjoitellut sillä ajoa. DV. meni hyvälle kaverille ja kun hän saa pyörän suomen rekisteriin ja pääsee ajelemaan niin suosittelen villeristien jäsenyyttä.Itse joudun perumaan Viron kierroksen mutta toivon teille hauskaa ja antoisaa ajoreissua eteläiseen naapurimaahan.
Jos huolitte Wingistin mukaan niin lähden mukaanne kurvailemaan.Yritän houkutella uuden villeristin mukaan. Kuinkas ja milloin alamme varailemaan majoituksia??Vai onko tarpeellista varata ollenkaan? Niin, se minun Wingi on vm.89 1500 ksm. väri viininpunainen. Jonkunverran lisäkromia ja spoilereita,selkänoja ym.lisähilppeitä.mikkokui kirjoitti:Miksi perut matkan?? Täytyyhän meillä olla "Johtotähti" = Goldwingpacific kirjoitti:Suru-uutisia.Myin DV: ja näinollen pyörän malli muuttui,mutta pysyi HONDANA. Hommasin GoldWingin ja olen harjoitellut sillä ajoa. DV. meni hyvälle kaverille ja kun hän saa pyörän suomen rekisteriin ja pääsee ajelemaan niin suosittelen villeristien jäsenyyttä.Itse joudun perumaan Viron kierroksen mutta toivon teille hauskaa ja antoisaa ajoreissua eteläiseen naapurimaahan.
Jospa vapun jälkeen varaisimme matkan+majoituksetpacific kirjoitti:Jos huolitte Wingistin mukaan niin lähden mukaanne kurvailemaan.Yritän houkutella uuden villeristin mukaan. Kuinkas ja milloin alamme varailemaan majoituksia??Vai onko tarpeellista varata ollenkaan? Niin, se minun Wingi on vm.89 1500 ksm. väri viininpunainen. Jonkunverran lisäkromia ja spoilereita,selkänoja ym.lisähilppeitä.mikkokui kirjoitti:Miksi perut matkan?? Täytyyhän meillä olla "Johtotähti" = Goldwingpacific kirjoitti:Suru-uutisia.Myin DV: ja näinollen pyörän malli muuttui,mutta pysyi HONDANA. Hommasin GoldWingin ja olen harjoitellut sillä ajoa. DV. meni hyvälle kaverille ja kun hän saa pyörän suomen rekisteriin ja pääsee ajelemaan niin suosittelen villeristien jäsenyyttä.Itse joudun perumaan Viron kierroksen mutta toivon teille hauskaa ja antoisaa ajoreissua eteläiseen naapurimaahan.
Ei se wingi ole pyörää kummempi. Hiukan kookkaampi kun DV mutta muuten kuten muutkin mopot. Kyllä minä osaan pitää perääkin.Ja pidän ihan mielelläinkin.Raimo K kirjoitti:Joo - ja olishan se komiaa, jos DV-letkaa johtaisi Wingi.
pacific kirjoitti:Kyllä minä osaan pitää perääkin.Ja pidän ihan mielelläinkin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa