Se lähestyy

Vapaata keskustelua aiheesta kuin aiheesta!

ViestiKirjoittaja xerxes » Ti Huhti 19, 2011 3:12

Honda on nyt pihassa, mutta ei oikeen kondiksessa. Ei ota kierroksia kunnolla, kiihtyy huonosti, nippanappa saavuttaa 120 nopeuden täyskaasulla. Kun menin aamulla hakemaan, niin kävi yhdellä pytyllä. Sitä alkoivat sitten tutkimaan ja soittelivat iltapäivällä, että nyt olis kunnossa. Mutta ei ilmeisesti olekaan. Eli taitaa käydä edelleen vain yhdellä. Tulpat pitäis olla kuulemma ok. Pitää käydä tsekkaan toi pyttyjuttu kunhan on jäähtynyt. Tai viimistään aamulla.
xerxes

Re: Se lähestyy

ViestiKirjoittaja mikkokui » Pe Huhti 22, 2011 6:40

mikkokui kirjoitti:
mikkokui kirjoitti:Ens viikonloppuna pitäis mennä laittaa katteet paikalleen ja pyörää "ulkoiluttaa". Jos pääsis pääsiäisenä hakeen suklaamunia torilta 8)
Ja jatkuu: Ei huoltoa,ei uutta eturengasta....ei katteita kiinni....mur mur :x
:D :D Pyörä vihdoin pihassa ! Km ? 12 km ! Ens viikolla lisää :lol:
mikkokui

Re: Se lähestyy

ViestiKirjoittaja mikkokui » Ma Huhti 25, 2011 3:33

mikkokui kirjoitti:
mikkokui kirjoitti:
mikkokui kirjoitti:Ens viikonloppuna pitäis mennä laittaa katteet paikalleen ja pyörää "ulkoiluttaa". Jos pääsis pääsiäisenä hakeen suklaamunia torilta 8)
Ja jatkuu: Ei huoltoa,ei uutta eturengasta....ei katteita kiinni....mur mur :x
:D :D Pyörä vihdoin pihassa ! Km ? 12 km ! Ens viikolla lisää :lol:
Kävin Suvirannassa(Tervakoski/Janakkala), aukee 28.4 torstaina klo 15.00 joten sinne siis.... :)
mikkokui

se lähestyy

ViestiKirjoittaja pacific » Ke Huhti 27, 2011 7:13

Suru-uutisia.Myin DV: ja näinollen pyörän malli muuttui,mutta pysyi HONDANA. Hommasin GoldWingin ja olen harjoitellut sillä ajoa. DV. meni hyvälle kaverille ja kun hän saa pyörän suomen rekisteriin ja pääsee ajelemaan niin suosittelen villeristien jäsenyyttä.Itse joudun perumaan Viron kierroksen mutta toivon teille hauskaa ja antoisaa ajoreissua eteläiseen naapurimaahan.
pacific

ViestiKirjoittaja Raimo K » Ke Huhti 27, 2011 3:42

Eikö kehtaa Wingillä tulla mukaan? :wink:
Engelsmannien Deauville-listalla on mukana entisiä deauvillereitä kaikenlaisilla pyörillä.

PS: minkäslainen Wingi on se?
Raimo K

To live is to ride, to ride is to live!
Raimo K

Re: se lähestyy

ViestiKirjoittaja mikkokui » Ke Huhti 27, 2011 8:03

pacific kirjoitti:Suru-uutisia.Myin DV: ja näinollen pyörän malli muuttui,mutta pysyi HONDANA. Hommasin GoldWingin ja olen harjoitellut sillä ajoa. DV. meni hyvälle kaverille ja kun hän saa pyörän suomen rekisteriin ja pääsee ajelemaan niin suosittelen villeristien jäsenyyttä.Itse joudun perumaan Viron kierroksen mutta toivon teille hauskaa ja antoisaa ajoreissua eteläiseen naapurimaahan.
Miksi perut matkan?? Täytyyhän meillä olla "Johtotähti" = Goldwing 8)
mikkokui

ViestiKirjoittaja pacific » To Huhti 28, 2011 5:29

mikkokui kirjoitti:
pacific kirjoitti:Suru-uutisia.Myin DV: ja näinollen pyörän malli muuttui,mutta pysyi HONDANA. Hommasin GoldWingin ja olen harjoitellut sillä ajoa. DV. meni hyvälle kaverille ja kun hän saa pyörän suomen rekisteriin ja pääsee ajelemaan niin suosittelen villeristien jäsenyyttä.Itse joudun perumaan Viron kierroksen mutta toivon teille hauskaa ja antoisaa ajoreissua eteläiseen naapurimaahan.
Jos huolitte Wingistin mukaan niin lähden mukaanne kurvailemaan.Yritän houkutella uuden villeristin mukaan. Kuinkas ja milloin alamme varailemaan majoituksia??Vai onko tarpeellista varata ollenkaan? Niin, se minun Wingi on vm.89 1500 ksm. väri viininpunainen. Jonkunverran lisäkromia ja spoilereita,selkänoja ym.lisähilppeitä. :lol:
pacific

ViestiKirjoittaja esko » To Huhti 28, 2011 10:12

Jos on kerran ollut Villeristi, niin tulee aina pysymään Villeristinä vaikka mitä tapahtuisi! 8)
esko
Site Admin

ViestiKirjoittaja mikkokui » To Huhti 28, 2011 8:14

esko kirjoitti:Jos on kerran ollut Villeristi, niin tulee aina pysymään Villeristinä vaikka mitä tapahtuisi! 8)
Juurikin näin :D Tosin jos ko henkilö ei enään "halua" olla Villeristi se hänelle suotakoon,emmehän ole niin tosikkoja,,,,, 8)
mikkokui

ViestiKirjoittaja mikkokui » To Huhti 28, 2011 8:19

pacific kirjoitti:
mikkokui kirjoitti:
Jos huolitte Wingistin mukaan niin lähden mukaanne kurvailemaan.Yritän houkutella uuden villeristin mukaan. Kuinkas ja milloin alamme varailemaan majoituksia??Vai onko tarpeellista varata ollenkaan? Niin, se minun Wingi on vm.89 1500 ksm. väri viininpunainen. Jonkunverran lisäkromia ja spoilereita,selkänoja ym.lisähilppeitä. :lol:
Jospa vapun jälkeen varaisimme matkan+majoitukset :) soitellaan iltaisin/tai kirjotellaan tänne...
mikkokui

ViestiKirjoittaja Raimo K » To Huhti 28, 2011 9:32

Joo - ja olishan se komiaa, jos DV-letkaa johtaisi Wingi. :D
Raimo K

To live is to ride, to ride is to live!
Raimo K

ViestiKirjoittaja mikkokui » Pe Huhti 29, 2011 6:43

Raimo K kirjoitti:Joo - ja olishan se komiaa, jos DV-letkaa johtaisi Wingi. :D
Kannatetaan :!:
mikkokui

yleistä keskustelua.

ViestiKirjoittaja pacific » Pe Huhti 29, 2011 6:44

Raimo K kirjoitti:Joo - ja olishan se komiaa, jos DV-letkaa johtaisi Wingi. :D
Ei se wingi ole pyörää kummempi. Hiukan kookkaampi kun DV mutta muuten kuten muutkin mopot. Kyllä minä osaan pitää perääkin.Ja pidän ihan mielelläinkin. :roll:
pacific

Re: yleistä keskustelua.

ViestiKirjoittaja xerxes » La Huhti 30, 2011 8:52

pacific kirjoitti:Kyllä minä osaan pitää perääkin.Ja pidän ihan mielelläinkin. :roll:

Mistä tulikin mieleen, että vaimo on tämän viikonlopun reissussa. :D
xerxes

Edellinen

Paluu Yleistä keskustelua