Kauan en vielä oo tätä foorumia lueskellut, mutta oon huomannu, että useampi on Erkalta pyöränsä hankkinut, minäkin viime syksynä.
Ainuttakaan pyörää en ihka uutena oo pystyny ostamaan.
Ensimmäinen pyörä mulla oli Honda Dominator, sitten Suzuki gs500E, Suzuki vx800, Honda nt650, nyt nt700.
Kuuspuolikas Deauville oli 5 ajokautta, ajoin sillä yli 76 tkm. Siitä luopuessani oli mittarissa 108 100km.
Stefat meni vaihtoon vasta n.80tkm:n kieppeillä ja bensapumppu 65tkm:n. Todella tyytyväinen olin pyörään ja olisin varmaankin ajanut sen loppuun, mutta se meni lunastukseen. Kaatumisessa tuli sen varran katevaurioita, että vakuutusyhtiö halusi sen lunastaa. Sain käyttää sitä kauden loppuun. Hyvin se palveli vielä Lapin reissunkin syyskuussa. Ei pintavauriot menoa haitanneet.
Vakuutusyhtiön mielestä vanha (vm2000) ja paljon ajettu. Hyvin siitä mielestäni sainkin. Ei pidä koskaan suostua siihen mitä ensin lupaavat. Kyseenalaistin summan perusteluin, niinpä nostivat lunastussummaa.
Netin kautta olin siinävaiheessa jo löytänyt Erkka Korpiahon ilmoituksen nt700:sta. Sanottiin, että se on "Karkki". Sillä oli ajettu vain 20 840km kun sen Marttilasta kotia ajoin, viime vuonna lokakuun lopussa, pikku pakkasessa. Mutta ei haitannut pakkanen kun suu oli onnesta leveällä, aivan korviin asti, ei meinannu kypärä mahtua päähän
Uuteen ostin käytetyt isommat sivulaukun kannet ja maalautin ne. Nyt oon Karkilla ajanu 1690km, enkä voisi tyytyväisempi olla. Nyt innolla odotan, että pääsen kesälomalle.
Cattimieheltä ostin siihen alakatteen. Vempel-Villeltä sain ohjekirjan, hyviä neuvoja ja tärkeätä luettavaa. Heille isot kiitokset näin fooruminkin kautta.
Toivon, että kesän aikana tapaan teitä reissatessani.