Aluetoiminta

Vapaata keskustelua aiheesta kuin aiheesta!

Aluetoiminta

ViestiKirjoittaja pacific » Ke Syys 22, 2010 5:47

Olen huomannut asuvani aika laajassa maassa.Olisko mitään järkeä selevitellä että kuka asuu missäkin.Jos minä kirjoottelen em.että lähden ensi perjantain ajelemaan niin tuskin kukaan tulee tänne pääkaupunkiseudulta että ajelee kanssani iltalenkin. :lol: Itte asun Pohjois-savossa Varpaisjärvellä.Tämä kesä taitaa olla ajeltu mutta kai se tulee kesä ensivuonnakin. :D :arrow:
pacific

ViestiKirjoittaja pacific » Pe Syys 24, 2010 1:06

Hellurei.Sotkeennuin tuonne Käyttäjälistalle, siellähän on kaikkien muiden asuinpaikkakunta (itse täydensin juuri) paitsi Villemies on teillä tietymättömillä.Aikalailla ollaan hajallaan eli ympäri Suomenmaata ollaan.Pohjois-savosta taisi olla minä ja Timo.Ensikesänä voitais yrittää sellaista pienimuotoista kokoontumista jossakin Keskisuomessa.Oltais vaikka yksiyö jossakin leirintäalueella tai hotellissa. Onko PÖLÖJÄ ajatus? Tai jos porukka on sitämieltä että pitemmälle niin olisko Pärnu mitään.Voisin siellä käydessäni kuulostella ajankohtaa ja ensikesän hintoja.Jos oltais liikkeellä ajoissa niin olis mahdollisuus saada majoitukset ym.Ja ensikesänä ei tartteis vaihtaa rahaakaan. eurot käy.Yksi vaihtoehto olis Keskellä kaupunkia sijaitseva motoristien suosima Aleksandria.Oottelen vastauksia.
pacific

ViestiKirjoittaja Raimo K » Ma Syys 27, 2010 10:05

Pärnu on OK. Mulla on suhteita yhteen hotelliin Tartossa, jos se kiinnostaisi.
Keski-Suomikin käy hyvin. :D
Raimo K

To live is to ride, to ride is to live!
Raimo K

ViestiKirjoittaja pacific » Ti Syys 28, 2010 5:01

No,No.Eiköhän tämä tästä kirkastu. Nytten on jo kolome paikkaa mistä valita.Miten on villerit? Laetetaanko Raimo K kyselemmään kustannuksia Tarton suunnalta.Mentäis sinne perjantaina,yö hotellissa senverta rauhallisesti että ajelut lauantaina,taas, ruokailu , mahollisesti sauna ja sunnuntaina takasi Suomenkamaralle.Aijjaankohta olis varmaannii Joskus heinäkuussa.Tarvitaan vain lähtiöitä ja ehotuksia sekä mielipitteitä. :D :roll:
pacific

ViestiKirjoittaja Raimo K » Ti Syys 28, 2010 8:05

Toi aikataulu on hyvä. :D
Hotelli on Kantri, siihen on helppo tulla ja siitä pääsee helposti Etelä-Viron mukaville mutkateille. Sauna järjestyy ilman muuta. Tämänpäivän tarjous näytti olevan 29 /2 HH huone - ryhmä saa alennusta.
Raimo K

Raimo K

ViestiKirjoittaja pacific » Ke Syys 29, 2010 7:24

Ee paha.Muuten terv. täältä Pärnusta.Pölläytin joutessain tänne.Nyt vain ootellaan muita villeristejä mukaan.ohan tuo mukava että on ies kaks lähössä.Mutta talavi on pitkä, eeköhän nuita ilimesty muitakii. :D :roll:
pacific

ViestiKirjoittaja mikkokui » La Loka 09, 2010 8:48

Raimo K kirjoitti:Toi aikataulu on hyvä. :D
Hotelli on Kantri, siihen on helppo tulla ja siitä pääsee helposti Etelä-Viron mukaville mutkateille. Sauna järjestyy ilman muuta. Tämänpäivän tarjous näytti olevan 29 /2 HH huone - ryhmä saa alennusta.
Kyllä myös minulle käy Pärnu! Ollaan siellä oltu autollakin kahdesti,,,,T.Mikko
mikkokui

ViestiKirjoittaja pacific » Su Loka 10, 2010 3:01

mikkokui kirjoitti:
Raimo K kirjoitti:Toi aikataulu on hyvä. :D
Kyllä myös minulle käy Pärnu! Ollaan siellä oltu autollakin kahdesti,,,,T.Mikko
Alakaa vaikuttamaan siltä että tästähän kehittyy jotakin.Ymmärtääksein meitä on kolme lähössä,ja aikaahan on mahottomasti jälellä ennenkun lähtö on käsillä.Jos porukka pysyy pienenä niin on mahollisuus että voin majoittaa meidät,minulla on kämppä Pärnun ulkopuolella,kylän nimi on Tootsi n.30 km. Pärnusta.Pyörät saamme autotalliin yönajaksi.Kämppä on remontin alla mutta uskoisin sen valmistuvan asumiskuntoiseksi ensikesään mennessä. Tämähän on ehotus muitten joukossa. :D :roll:
pacific

ViestiKirjoittaja Raimo K » Ti Loka 12, 2010 9:57

Ehotappa vielä päivää/päiviä niin voi alkaa suunnittelemaan. :D
Raimo K

Raimo K

ViestiKirjoittaja pacific » Ke Loka 13, 2010 10:55

Raimo K kirjoitti:Ehotappa vielä päivää/päiviä niin voi alkaa suunnittelemaan. :D
Katastelin ensvuuven allakkata,näättäis olevan heinäk.15 päivä perjantai.la.16-su.17 jne.Minulla kun ee oo niin nuukaa nuitten päivämäärien kanssa mutta tuohon heitän tuommottia päiviä.Nut vaan tietoa tänne voorumille että käypikö tämä vai muutetaanko aijjaankohtaa aekasemmaks vai myöhemmäks?Perjantain lähtö laivalla aamupäivällä,pitempimatkalaiset lähtee reissuun aikaisemmin tai yöpyy jossakin eteläsuomessa.Sunnuntain paluu iltapäivän laivalla.Tämmönen ehotus! Kaipaillaan kommentteja ja ehotuksia.Onko toiset sitämieltä että mennään vain Villeporukalla vai otetaanko mukkaan muita samanhenkisiä motoristia?Niinko täyvennysporukaks. :D :roll:
pacific

ViestiKirjoittaja mikkokui » Ke Loka 13, 2010 5:04

Kyllä aika käy, voi olla möös viikkoa aikaisemminkin.Kahtotaan mitä kehittyypi. T.Mikko
mikkokui

ViestiKirjoittaja pacific » Ke Loka 13, 2010 7:30

mikkokui kirjoitti:Kyllä aika käy, voi olla möös viikkoa aikaisemminkin.Kahtotaan mitä kehittyypi. T.Mikko
Jos ja kun reissussa ollaan niin järjestetäänkö niin että käydään mutka mp-museossa Kurtnassa.Se on käymätön paikka minullakin ja kiinnostais käydä,näin vanhankin omistajana.Tallissa on nääs EMW r 35/3 vm.-54 :wink:
pacific

ViestiKirjoittaja mikkokui » Ke Loka 13, 2010 8:09

Miksei? Kyllähän siel ol pal muutaki kahottavaa :) Kun aikaa olis niin vois ajaa vaikka Saarenmaan ja Hiidenmaan kautta,mut ei liikaa haukata ! Tehdään siitä lepposa matka jossa nautitaan ryhmänä ajosta/maisemista( Max 60-80 km/t :D ) ja pietään taukoja/kahvitellaa,,,,
mikkokui

ViestiKirjoittaja pacific » To Loka 14, 2010 6:16

mikkokui kirjoitti:Miksei? Kyllähän siel ol pal muutaki kahottavaa :) Kun aikaa olis niin vois ajaa vaikka Saarenmaan ja Hiidenmaan kautta,mut ei liikaa haukata ! Tehdään siitä lepposa matka jossa nautitaan ryhmänä ajosta/maisemista( Max 60-80 km/t :D ) ja pietään taukoja/kahvitellaa,,,,
Just niin.Ei oo järjenhäivääkään että lähetään kilivanajolle tienpäälle.Kukas alakais suunnittelemaan reittiä nuin niiko alustavasti.Minulla ei ole väliä vaikka reissu kestäisi useemmankin päivän.Tarkoittaa että yövyttäis usseemmalla paikkakunnalla.Saarissa ja mantereella.Ja tuas tarvittais kommenttia. :shock: :roll:
pacific

ViestiKirjoittaja Raimo K » Pe Loka 15, 2010 10:22

Kaikki nämä ehdotukset on hyviä! :D
Saarenmaalle ajaa mukavasti päivässä - mutta lauttajonot on pitkiä viikonloppuisin, joten viikolla voisi olla parempi mennä?
Kurtnassa voisi kyllä käydä, ei siitä suurta mutkaa tulisi.
Raimo K

Raimo K

Seuraava

Paluu Yleistä keskustelua