Kyllä myös minulle käy Pärnu! Ollaan siellä oltu autollakin kahdesti,,,,T.MikkoRaimo K kirjoitti:Toi aikataulu on hyvä.
Hotelli on Kantri, siihen on helppo tulla ja siitä pääsee helposti Etelä-Viron mukaville mutkateille. Sauna järjestyy ilman muuta. Tämänpäivän tarjous näytti olevan 29 /2 HH huone - ryhmä saa alennusta.
Alakaa vaikuttamaan siltä että tästähän kehittyy jotakin.Ymmärtääksein meitä on kolme lähössä,ja aikaahan on mahottomasti jälellä ennenkun lähtö on käsillä.Jos porukka pysyy pienenä niin on mahollisuus että voin majoittaa meidät,minulla on kämppä Pärnun ulkopuolella,kylän nimi on Tootsi n.30 km. Pärnusta.Pyörät saamme autotalliin yönajaksi.Kämppä on remontin alla mutta uskoisin sen valmistuvan asumiskuntoiseksi ensikesään mennessä. Tämähän on ehotus muitten joukossa.mikkokui kirjoitti:Kyllä myös minulle käy Pärnu! Ollaan siellä oltu autollakin kahdesti,,,,T.MikkoRaimo K kirjoitti:Toi aikataulu on hyvä.
Hotelli on Kantri, siihen on helppo tulla ja siitä pääsee helposti Etelä-Viron mukaville mutkateille. Sauna järjestyy ilman muuta. Tämänpäivän tarjous näytti olevan 29 /2 HH huone - ryhmä saa alennusta.
Katastelin ensvuuven allakkata,näättäis olevan heinäk.15 päivä perjantai.la.16-su.17 jne.Minulla kun ee oo niin nuukaa nuitten päivämäärien kanssa mutta tuohon heitän tuommottia päiviä.Nut vaan tietoa tänne voorumille että käypikö tämä vai muutetaanko aijjaankohtaa aekasemmaks vai myöhemmäks?Perjantain lähtö laivalla aamupäivällä,pitempimatkalaiset lähtee reissuun aikaisemmin tai yöpyy jossakin eteläsuomessa.Sunnuntain paluu iltapäivän laivalla.Tämmönen ehotus! Kaipaillaan kommentteja ja ehotuksia.Onko toiset sitämieltä että mennään vain Villeporukalla vai otetaanko mukkaan muita samanhenkisiä motoristia?Niinko täyvennysporukaks.Raimo K kirjoitti:Ehotappa vielä päivää/päiviä niin voi alkaa suunnittelemaan.
Jos ja kun reissussa ollaan niin järjestetäänkö niin että käydään mutka mp-museossa Kurtnassa.Se on käymätön paikka minullakin ja kiinnostais käydä,näin vanhankin omistajana.Tallissa on nääs EMW r 35/3 vm.-54mikkokui kirjoitti:Kyllä aika käy, voi olla möös viikkoa aikaisemminkin.Kahtotaan mitä kehittyypi. T.Mikko
Just niin.Ei oo järjenhäivääkään että lähetään kilivanajolle tienpäälle.Kukas alakais suunnittelemaan reittiä nuin niiko alustavasti.Minulla ei ole väliä vaikka reissu kestäisi useemmankin päivän.Tarkoittaa että yövyttäis usseemmalla paikkakunnalla.Saarissa ja mantereella.Ja tuas tarvittais kommenttia.mikkokui kirjoitti:Miksei? Kyllähän siel ol pal muutaki kahottavaaKun aikaa olis niin vois ajaa vaikka Saarenmaan ja Hiidenmaan kautta,mut ei liikaa haukata ! Tehdään siitä lepposa matka jossa nautitaan ryhmänä ajosta/maisemista( Max 60-80 km/t
) ja pietään taukoja/kahvitellaa,,,,
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 0 vierailijaa