Tästä minäPohjanpoika kirjoitti:Siis seuraavanlaista asiaa tässä kyselemähän, jotta kun tuolla Jyväskylässä olisi Kuvan Moottoripalvelussa yksi 700 Deauville myynnissä ja vaimolle ollaan sellaista katseltu, niin tunnustaako joku sen exäkseen tai tietää siitä jotain.
Toisaalta taas jos joku foorumilainen asuu jyväskylässä tai aikoisi muuten vaan asioida ko. liikkeessä, niin jos olisi aikaa ja mielenkiintoa vilkaista pyörää, että onko missä kuosissa ja viitsiikö täältä Oulusta asti lähteä tositarkoituksella Jyväskylään tuota vaihdattelemaan. Pitäisi nimittäin ottaa vaihdokkikin mukaan, eikä viittis sen kanssa ihan turhaa reissua tehdä.
Olisimme avusta tosi kiitollisia ja ainakin pullakahveella palkitaan kun tullaan sitten sinnepäin, mikäli pyörä olisi ok.
Vempel-Ville kirjoitti:Pistähän mulle vähän tietoja. E-Mail on markku.pynnonen(at)gmail.com
Sähköposti ainakin ja puhelinnumero. Soitan sieltä paikanpäältä ja kun emäntä on mukana kuitenkin, hän lähettää kännykällä kuvia, kun osaa.
Asun Toivakassa n. 30 km päässä ja mulla on tuo teauville -07. Eli jotain niistä tiedänkin. Jos olisi keliä, voisin koeajaa sen. Olen näissä"asiantuntijatehtävissä" ollut jo ainakin pari kolme kertaa aikaisemminkin. Eikä vielä ole turpiin tullut. Ota siis suoraan yhteyttä sähköpostiin. Huomisesta en osaa vielä sanoa, kun nuohoojakin tulee.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 0 vierailijaa