Bongaa Deauville

Vapaata keskustelua aiheesta kuin aiheesta!

Re: Bongaa Deauville

ViestiKirjoittaja Raimo K » To Syys 07, 2017 9:11

Sitä tässä on odoteltu :lol:
Raimo K

To live is to ride, to ride is to live!
Raimo K

ViestiKirjoittaja Vempel-Ville » Ma Syys 11, 2017 5:17

Vaajakosken sillalla tuli musta Deuaville vastaan joskus viiden maissa Jyväskylään päin.
Vempel-Ville

ViestiKirjoittaja vihvir » Ke Syys 13, 2017 7:48

Hämeenlinnassa eilen 12.9 ennen klo 20: Sattulan- ja Hattulantien risteykseen pysähdyin kun Hattulasta päin tuli punainen Deauville vanhaa kolmostietä kohti.
vihvir

ViestiKirjoittaja Raimo K » Ke Syys 13, 2017 8:34

Eilen tuli Turussa Koulukadun ABC:n kohdalla komeasti vastaan hopeanvärinen, isoilla laukunkansilla varustettu kuusjapuolsatanen. Ei ollut minun vanha, erilainen pleksi.
Raimo K

Raimo K

ViestiKirjoittaja Lattika » Pe Syys 15, 2017 9:09

Tänään Bike Forumilla kävi valkoinen Deauville rekkari TW - 56!!!Entinen omistaja on ollut valokuvien perusteella pari vuotta sitten Tikkakosken tapaamisessa!!Nykyinen omista oli ostanut Deauvillen Jämsästä, kotoisin Kangasniemeltä!!!!
Deauville 700, 2011, punainen
Lattika

ViestiKirjoittaja Dishwater » La Syys 23, 2017 8:08

Lattika kirjoitti:Tänään Bike Forumilla kävi valkoinen Deauville rekkari TW - 56!!!Entinen omistaja on ollut valokuvien perusteella pari vuotta sitten Tikkakosken tapaamisessa!!Nykyinen omista oli ostanut Deauvillen Jämsästä, kotoisin Kangasniemeltä!!!!

Minähän sillä siellä Tikkakoskella olin liikkeellä "tarakkaharakan" kanssa :P Mielenkiintoista kuulla mihin päätyi kun varsin nopeasti sieltä Jämsän liikkeestä siirtyi uudelle omistajalle. Sillä pyörällä ajaessa on luvassa mielenkiintoisia "hetkiä", ainakin allekirjoittaneella se miellettiin niillä alakatteilla ja leveillä laukuilla usein virkavallan kulkineeksi. Asiaan tosin saattoi vaikuttaa valkoinen kypärä ja musta ajoasu :lol:
ex. Honda NT 700VA ABS Deauville 2012
ex. Honda NT 650V Deauville 1999
Dishwater

ViestiKirjoittaja Raimo K » La Syys 23, 2017 9:54

Uudessakaupungissa tuli tänään Yliselläkadulla vastaan kullanvärinen seiskasatanen - ei ollut minun vanha - ja itse olin autolla liikkeellä, tietysti. :mrgreen:
Raimo K

Raimo K

ViestiKirjoittaja Raimo K » Su Syys 24, 2017 5:37

Tänään tuli Turussa vastaan punainen 650 - touring-pleksi, isot laukunkannet ja takalaukku - siistiltä näytti. Minä olin hakemassa Ooppelin talvipyöriä...
Raimo K

Raimo K

ViestiKirjoittaja evil » Ma Syys 25, 2017 7:53

Mielenkiintoista kuulla mihin päätyi kun varsin nopeasti sieltä Jämsän liikkeestä siirtyi uudelle omistajalle
Valkoinen seitensatanen on hyvännäköinen. Itselle tuli aikoinaan punainen, kun se sattui olemaan esittelypyörä ja hinta houkutteleva. Jos olisin itse saanut valita, niin olisin ottanut valkoisen, se oli toinen värivaihtoehto 2011-mallisissa pyörissä.
Minkä pyörään Dishwater Deauvillen vaihdoit? Itse olen ollut todella tyytyväinen pyörävalintaani, ei noita keppivetoisten ja laadukkaden pyörien valikoima niin suuri ole. Nyt ajettu 40 tkm ilman mitään ongelmia ja on kaiken lisäksi varsin taloudellisesti.
evil

ViestiKirjoittaja Dishwater » Ma Syys 25, 2017 11:16

evil kirjoitti:Minkä pyörään Dishwater Deauvillen vaihdoit? Itse olen ollut todella tyytyväinen pyörävalintaani, ei noita keppivetoisten ja laadukkaden pyörien valikoima niin suuri ole. Nyt ajettu 40 tkm ilman mitään ongelmia ja on kaiken lisäksi varsin taloudellisesti.

Sama merkki pysyi, samoin väri ja kardaani. Mitään järjellä perustetavaa syytä vaihtoon ei todennäköisesti ollut, enemmänkin tilaisuus joka ei varmaan olisi toistunut :lol:

Olipas hankalaa saada kuva sopivaan kokoon mutta tässäpä tämä, omistaja ylpeänä esittää: VFR 1200F DCT
Liitteet
VFR1200FD.jpg
VFR1200FD.jpg (242.55 KiB) Katsottu 3429 kertaa
Dishwater

ViestiKirjoittaja evil » Ma Syys 25, 2017 1:22

No tuo VTR 1200:n valkoisena käy ihan täydestä poliisimoottoripyörästä, niitä kun on poliisilla käytössä. On siinä varsin makeat äänet ja lähtee kuin rusakko makuulta. Hyvä, että edelleen pysyit laatumerkissä.
evil

ViestiKirjoittaja Cattimies » Ti Syys 26, 2017 10:50

Onneksi olkoon uuden hankinnan johdosta,niin sitä vain tulee vaihdoksia tehtyä vaikkei aina olisi syytäkään.Muuttuiko ajoasento merkittävästi matka-ajossa?
Cattimies ;)
Cattimies

ViestiKirjoittaja Dishwater » Ti Syys 26, 2017 8:51

Cattimies kirjoitti:Onneksi olkoon uuden hankinnan johdosta,niin sitä vain tulee vaihdoksia tehtyä vaikkei aina olisi syytäkään.Muuttuiko ajoasento merkittävästi matka-ajossa?
Cattimies ;)

Kiitos! Ehkä hiukan enemmän etukeno tuo ajoasento VFR:llä on kuin Deauvillellä. Muutos ei kuitenkaan ole mitenkään merkittävä tai käsille käyvä että se tuntuisi pidemmässäkään ajossa, kyllä se ensimmäisenä puutuva osa on edelleen takalisto.

Tämä sivusto on hyvä noita ajoasentoja miettiessä, mielestäni antaa aika hyvän kuvan tuosta ajoasennon erosta ainakin omalla pituudellani. http://cycle-ergo.com/

Merkittävin muutos ajoasentoon taitaa olla kuitenkin kytkinkahvan ja vaihdevivun puuttuminen :lol:
Dishwater

ViestiKirjoittaja wx163ak » Pe Syys 29, 2017 8:26

Hienoon pyörään vaihdoit Dishwater Kävin itsekin ihailemassa tuollaista. Joudutko nyt muuttamaan nimimerkkisi, kun tuo ei missään nimessä ole tylsä pyörä siinä mielessä kuin Deauvillea pidetään?
wx163ak
Site Admin

ViestiKirjoittaja Dishwater » Pe Syys 29, 2017 9:11

wx163ak kirjoitti:Hienoon pyörään vaihdoit Dishwater Kävin itsekin ihailemassa tuollaista. Joudutko nyt muuttamaan nimimerkkisi, kun tuo ei missään nimessä ole tylsä pyörä siinä mielessä kuin Deauvillea pidetään?

En ole koskaan pitänyt Deauvillea tylsänä pyöränä enkä pidä vieläkään. Kyllä tuo oma nimimerkki päinvastoin oli jonkinlainen "vastaisku" ja vitsailu sitä luonnehdintaa kohtaan joka kyseisestä pyörästä jollekin alan sivustolle oli kirjoitettu juuri tuolla termillä. En siis ole vaihtamassa sitä täällä enkä muuallakaan vaan aion olla Deauville-fani edelleen: hieno pyörä ulkoisesti ja ajettavuudeltaan loistava tekniikasta puhumattakaan.

Nimimerkkihän viittaa tähän Visordown.com:in tekstiin Deauvillesta: "Dull as dishwater, but if dependable and unbreakable is what you’re after, this could be it"

VFR:ssa on omat hyvät puolensa mutta ei noita kahta voi laittaa millään mittapuulla paremmuusjärjestykseen. V2:sen äänessä on sitä jotain mutta niin on V4:ssakin, Honda osaa asiansa :lol:
Dishwater

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä keskustelua