Mutta asiaan: mitäs mieltä kukin on että jatkanko tässä ylläpitäjän roolissa jatkossakin, vai tahtooko joku vastuullisen tehtävän, kun olen nyt sit vähän ex-villeristi/motoristi?????
Kylläesko kirjoitti:Minä pitkän harkinnan jälkeen myin Villen pois kun tuntui ettei aika riitä ajeluun, harmittaa mutta kaikkeen ei ihmisen aika riitä kun aina keksii vaan lisää harrastuksia! Kyllä vielä pyörän tulevaisuudessa ostan, eli ajokuteet ei myyntiin mene!![]()
Mutta asiaan: mitäs mieltä kukin on että jatkanko tässä ylläpitäjän roolissa jatkossakin, vai tahtooko joku vastuullisen tehtävän, kun olen nyt sit vähän ex-villeristi/motoristi?????
Jos vaan aikaa on ja haluja niin jatka pois.esko kirjoitti:Minä pitkän harkinnan jälkeen myin Villen pois kun tuntui ettei aika riitä ajeluun, harmittaa mutta kaikkeen ei ihmisen aika riitä kun aina keksii vaan lisää harrastuksia! Kyllä vielä pyörän tulevaisuudessa ostan, eli ajokuteet ei myyntiin mene!![]()
Tosi mukavaa että jatkatesko kirjoitti:Kyllä minä mielelläni jatkan!
Aika hienoa seurata miten koko ajan tulee lisää kirjauteneita tänne foorumiin, kaksi taas tullut lisää parissa päivässä. Vielä ei ole kirjautunut tämä villeristi jolle pyöräni myin, mutta jospa jossain vaiheessa!
Arvattii,,,,esko kirjoitti:Kolme viikkoa vissiin maltoin olla ilman pyörää, kävin ostaan sellasen ''museo villen'' eli NTV Reveren! On aika hassua että Revere on ihan täysin yhtä hyvä ajaa kun ville, no mut sama pyörähän tuo onkin ilman katteita. Ja nyt ei ole tuossa niin paljon rahaa kiinni, niin ei sureta se että ei 10 tkm kerkiä kesässä ajamaan.
Mutta taas siis ollaan kuviossa mukana!
Kerran motoristi,aina motoristi.Onnea hankinnalle.mikkokui kirjoitti:Arvattii,,,,esko kirjoitti:Kolme viikkoa vissiin maltoin olla ilman pyörää, kävin ostaan sellasen ''museo villen'' eli NTV Reveren! On aika hassua että Revere on ihan täysin yhtä hyvä ajaa kun ville, no mut sama pyörähän tuo onkin ilman katteita. Ja nyt ei ole tuossa niin paljon rahaa kiinni, niin ei sureta se että ei 10 tkm kerkiä kesässä ajamaan.
Mutta taas siis ollaan kuviossa mukana!
esko kirjoitti:Kolme viikkoa vissiin maltoin olla ilman pyörää, kävin ostaan sellasen ''museo villen'' eli NTV Reveren! On aika hassua että Revere on ihan täysin yhtä hyvä ajaa kun ville, no mut sama pyörähän tuo onkin ilman katteita
HiTec kirjoitti:esko kirjoitti:Kolme viikkoa vissiin maltoin olla ilman pyörää, kävin ostaan sellasen ''museo villen'' eli NTV Reveren! On aika hassua että Revere on ihan täysin yhtä hyvä ajaa kun ville, no mut sama pyörähän tuo onkin ilman katteita
Revereäkin saa Keski-Euroopasta täyskatettuna, oma ensipyöräni oli sellainen, itse Saksasta tuottamani. Ja onhan tuosta myös se kettinkivetoinen jenkki-versiokin, Hawk. Ja samaa perustekniikkaa löytyy myös Transalpista, sekä nyt tätä uudempaa 700cc versiota jo vaikka kuinka monesta eri pyörämallista
Niin ja itsekin tässä ekaa kesää yli 10v jälkeen pyörätönnä kärvistelen, mutta pitää kyllä rehellisesti myöntää että tuollainen 700cc Dulle "kutittelee" kyllä jo aika pahasti
Pohjanpoika kirjoitti:Täällä olis tosi siisti 700cc musta Ville myytävänä, jos tarvit. vm. 2006 ja mittarissa 64 000 maantiekilsaa. Pistä yv:tä jos kiinnostaa.
HiTec kirjoitti: <snip>
Revereäkin saa Keski-Euroopasta täyskatettuna, oma ensipyöräni oli sellainen, itse Saksasta tuottamani. Ja onhan tuosta myös se kettinkivetoinen jenkki-versiokin, Hawk.
<snip>
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa