kypärä?

Vapaata keskustelua aiheesta kuin aiheesta!

kypärä?

ViestiKirjoittaja tornion 2012 » La Elo 13, 2016 8:46

Tuli tuossa ostettua uusi kypärä schuubertin c3 pro.siihen se audio kaulus myös.Ei olevielä päässy testiin. Vettä vaan sataa.
tornion 2012

Re: kypärä?

ViestiKirjoittaja tornion 2012 » La Elo 13, 2016 8:48

Niin ja valkoinen. Sävy sävyyn pyörän kanssa.
tornion 2012

ViestiKirjoittaja Cattimies » La Elo 13, 2016 8:55

Hyvän valinnan teit. Minulla myös Schubert C3 Pro Flue Yellow Europe,kaulus varmaan hyvä ei tule ylimääräisiä suhinoita kuten ulkopuolisista puhelin yms vempeleistä.Cattimies
Viimeksi muokannut Cattimies päivämäärä La Elo 13, 2016 11:10, muokattu yhteensä 1 kerran
Cattimies

ViestiKirjoittaja evil » La Elo 13, 2016 10:43

Minulla malli c3, asiallinen potta.
evil

ViestiKirjoittaja aleinone » Su Elo 14, 2016 10:28

Minullakin on kyseinen kypärä.
Olen katsellut kypäräpuhelinta moiseen ja meinasin jo Scala Rider Q3:n tilatakin, mutta nettikeskustelujen ja oman tutkailun perusteella näyttää Schubertin rakenne olevan sellainen, että erillisen kypäräpuhelimen johtojen vienti kypärän sisään on haasteellista saada tehtyä siististi.
Ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin tuon puhelinkauluksen hankinta. Aika arvokashan se on, mutta lienee hintansa väärtti?
Mielellän kuulisin aloittajan kokemuksia jahka sade loppuu ja testaamaan pääsee.. :P

- Antti -
aleinone

ViestiKirjoittaja Cattimies » Su Elo 14, 2016 12:01

Minulla on Senan kypäräpuhelin SMH5-FM siinä on radio,intercom,bluetooth ym vermeet,hinta noin 160e.single double n.300e.Löytyy netistä http://www.rxtx-tuote.fi Cattimies
Viimeksi muokannut Cattimies päivämäärä Su Elo 14, 2016 9:57, muokattu yhteensä 1 kerran
Cattimies

ViestiKirjoittaja evil » Su Elo 14, 2016 1:56

Kompaan Cattimiestä, minulla on myös Senan kypäräpuhelin. Minulla on malli, jossa microfoni on erillinen, on helpompi asentaa kuin malli, jossa mikki on kiinni siinä rungossa. Itse en koko mikkiä edes ole kiinnipistänyt, kun ei ole tarakalla puhekaveria :mrgreen: .
evil

ViestiKirjoittaja Cattimies » Su Elo 14, 2016 3:09

Schubertista irtoaa sisukset nepparilla,piuhat voi vetää alitse.Senan asennuksessa tulee kypärän ulkopuolelle kaksipuoleisella teipillä tulee ohut kiinnitysalusta.Itse vastaanotin on suhteellisen pienikokoinen.Puhelinpuomi kannattaa otta irtomalli sekä suuremmat kaiuttimet mahtuu hyvin schuberttiin on syvennys sitävarten ei painakorvia .Ulkoapäin asennukset eivät näy kuin teipin leveydeltä piuhat voi teipata on siistin näköinen.Teippinä on paras leucoteippi (sideteippiä) saa apteekista.Jeesusteippikään ei pysy (ilmastointiteippi) kunnolla kiinni pinta on senverran rasvainen? toppauksissa.

Cattimies 8)
Viimeksi muokannut Cattimies päivämäärä Ma Elo 15, 2016 8:58, muokattu yhteensä 2 kertaa
Cattimies

ViestiKirjoittaja evil » Su Elo 14, 2016 9:20

Kyllä Senan asennus Schuperttiin onnistui sellaiselta poropeukalolta kuin minä. Johdot kuulokkeelta kuulokkeelle vedin yläkautta ja ne potan pehmustet irtoavat helposti. Sena mielestäni puhelin, joka seurustelee myös muiden merkkien kanssa, siitä kauluksesta en olisi niin varma. Tuo ominaisuus hyvä, silloin kun ajetaan porukassa ja keskustellaan eri kuskien välillä.
evil

ViestiKirjoittaja tornion 2012 » Ma Syys 12, 2016 8:04

Testiä vähän tehty. Radio surkea,toimiihyvin luurin kautta. Puhelin yhteys ok. En ole yrittänyt soittaa ääni ohjauksella. Ainakaan vielä ei saatu paritettua kaverin sena 5 fm kanssa. Vähän pettynyt hinta / laatu suhde.
tornion 2012

Paluu Yleistä keskustelua