Vakuutusmaksuista

Vapaata keskustelua aiheesta kuin aiheesta!

Re: Vakuutusmaksuista

ViestiKirjoittaja raito » Ke Touko 25, 2016 9:06

Vempel-Ville kirjoitti:Vielä pieni lisäys. Kysyin vakuutusvirkailijata tuota iän vaikutusta vakuutusmaksuun. Minä olen 68 v. ja vaikutus on +2%:a. Olenkos minä vanhin? Ei kuulemma ole jonoksi asti tämän ikäisiä motoristeja enään.

Kylläpä olet ihan ikäloppu motoristiksi :lol: ..olen itse kyllä samalla vuosikymmenellä mutta en yllä samaan
raito

ViestiKirjoittaja Vempel-Ville » To Touko 26, 2016 8:24

No tuo ehto varmaan täyttyy. Vaajakosken ABCllä kokoontuu usein motoristeja kymmeniäkin. Yhtenä ilta keskusteltiin tästä ikäasiasta. Kukaan ei muistanut minua vanhempaa. Mutta voi olla. OLen siis vanhin siellä ja minulla on myös pienin pyörä. Muilla on 1000 kuutioisia ja paljon ylikin. On siinä tosin joskus muitakin teauvillejä parkissa, kun minun. Siinä yhteisössä jutuissa sivutaan totuutta eri etäisyyksiltä. Yleensä melko kaukaa. Vaan huhu kiertää, että olisi joskus joku puhunut tottakin. Myöskään nuoria siellä ei näy, jos nuoreksi lasketaan 30 tai alle. Edes 50. Ja kun kypärä on peilin varressa, niin yhdellä sanalla voi porukan väriä kuvata: Hallava.
Vempel-Ville

ViestiKirjoittaja evil » To Touko 26, 2016 9:26

Aika iäkkästä on motoristiporukka, varmaankin keski-ikä on 55-60 välillä. Meillä Urjalassa on yhdessä ajeleva motoristiporukka. Parikymmentä vuotta on porukkaa vetänyt mies, joka täyttää tänä vuonna 80 v. Ysisatasella jammulla vetelee kyllä sellaista vauhtia, että ei perässäajajien tarvitse ainakaan himmailla. Kontiorallissa sai emäntänsä kanssa vanhimman osallistujaparin palkinon, yhteisikä 157 vuotta. Ihmettelen kyllä, miten se emäntä sinne pukille yleensä pääsee, täytyy olla kepelä lyyli :shock:
evil

Edellinen

Paluu Yleistä keskustelua