Kirjoittaja Vempel-Ville » Pe Helmi 19, 2016 8:32
Nuo etupään stefat menee siinä plus/miinus 70 000 km. Ei ne hirveitä maksanut, alle 200 €a töineen ja ne menee joka tapauksessa ajastaan, on pyörä mikä tahansa. Minun pyörästä meni 69 000 km. Olisi vielä ajanut, mutta kun tuli syksykin, niin syyshuollossa vaihdettiin. Tällä palstalla on yksityiskohtaiset neuvot tuohon bensapumppuun. Mutta noilla lukemilla se ei ole vielä aikoihin ongelma. Deauville on kyllä melko idioottivarma pyörä ja hyvää ajaa. Ja kulkee vähällä bensalla. Siitäkin on täällä juttua. Tuota pyörää on ollut jossain mutakuonojen maalla poliisilla, siellä niillä on ajettu luokkaa 220 000km. Ja taitaa sekin juttu löytyä tältä palstalta. Osta pois. Osta pois, jos et ole hirveä kaahari. Mulla on tähän mennessä kahdet ylinopeusakot deauvillella ja kamerassa on kuvattu ainakin neljästi, mutta niistä ei ole kuulunut mitään. Nyt kai on ensi kesänä alettava ajamaan ihmisiksi. On nuo määräykset kiristyneet. Mulla on seitensatanen, mutta ole ajanut myös kuusjapuolsatasella. Ero on hyvin pieni, jos ollenkaan. Meidä "remmissä" on 3 kuusjapuolsatasta täällä Keski-Suomessa ja hymyssä suin he ajelevat.