Kesäsuunnitelmia

Vapaata keskustelua aiheesta kuin aiheesta!

Kesäsuunnitelmia

ViestiKirjoittaja Villemies » Ti Kesä 29, 2010 12:11

Tänään Saariston rengastie, huomenna Fiskars, Mustio yms., torstaina Hämeen Härkätie. Lauantaina Suomenlahden yli ja kaks viikkoo reissussa jossain Baltia - Slovakia - Saksa alueella. Ei oo mittään varauksia, mennään kelien ja jaksamisen mukaan. Ja tullaan takaisin heinäkuun puolivälissä.
Villemies

Re: Kesäsuunnitelmia

ViestiKirjoittaja mikkokui » Pe Joulu 10, 2010 8:14

Villemies kirjoitti:Tänään Saariston rengastie, huomenna Fiskars, Mustio yms., torstaina Hämeen Härkätie. Lauantaina Suomenlahden yli ja kaks viikkoo reissussa jossain Baltia - Slovakia - Saksa alueella. Ei oo mittään varauksia, mennään kelien ja jaksamisen mukaan. Ja tullaan takaisin heinäkuun puolivälissä.
Kuinka matka meni? :) Tulooko siitä osioon "Matkakertomuksia"
mikkokui

ViestiKirjoittaja pacific » Pe Helmi 11, 2011 7:41

On alkanut pikkuhiljaa kehittymään tulevan kesän ohjelma ainakin osittain.4-7 /7 meidän Villeristien Viron reissu,22-23/7 Honda meetinki Lautsiassa jonne olen varannut majoituksen yhdeksi yöksi.4-7/8 Ruotsissa kuokkimassa.Eskilstuunassa GoldWing kokoontuminen jossa ajattelin käydä morjestamassa.Alku ja loppukesä avoin.Alkukesästä ja varmaankin loppukesästäkin olen ja ajelen Tootsin ympäristössä ja ympäri Viroa. :lol: :roll:
pacific

ViestiKirjoittaja mikkokui » Pe Helmi 11, 2011 8:28

pacific kirjoitti:On alkanut pikkuhiljaa kehittymään tulevan kesän ohjelma ainakin osittain.4-7 /7 meidän Villeristien Viron reissu,22-23/7 Honda meetinki Lautsiassa jonne olen varannut majoituksen yhdeksi yöksi.4-7/8 Ruotsissa kuokkimassa.Eskilstuunassa GoldWing kokoontuminen jossa ajattelin käydä morjestamassa.Alku ja loppukesä avoin.Alkukesästä ja varmaankin loppukesästäkin olen ja ajelen Tootsin ympäristössä ja ympäri Viroa. :lol: :roll:
Kirjottaapi mukavasti :D ,mutta eihän sitä kaikkea voi etukäteen suunnitella 8) jätä varaa extemporeen !Onko Tootsi ja Viro jo tuttua seutua ajaa?Voisin ehkä lähteä joku viikonloppu ennen 4.7 jos löytyis sopivaa aikaa....
mikkokui

ViestiKirjoittaja pacific » La Helmi 12, 2011 7:59

Hyvä ehotus,tuo toteutetaan.Minulla on tuolla Tootsissa kerrostalo osake ja autotallikin on.Tosin tuo asunto on nyt täysremontin alla.Purettu sisältä.Heti kevääntullen pitäis ruveta rakennushommiin.Tootsi sijaitsee n.30km.Pärnusta pohjoiseen.Lyhyt matka piipahtaa vaikka Alexssandriassa syömässä.On erittäin viihtyisä motoristi baari jossa erittäin hyvä ruoka. :D Sovitaan vaan milloin liityt völjyyn. :roll:
pacific

Paluu Yleistä keskustelua