Raimo K kirjoitti:Michelinin Pilot Road 3:lla on ilmeisesti ollut ongelmia kulutuskestävyyden suhteen, Pilot Road 4 pitäisi olla parempi.
Kyllä Deauvillen tehoilla pitäisi sport touring -renkaan kestää 15.000 km, varsinaiset sporttirenkaat kuluvat tietysti nopeammin.
Joo, tuossa Villessä en vielä muita renkaita ole kokeilut kuin Pilot Roadia, kun ostin pyörän viime kesänä oli siinä takana ilmeisesti melko vähän ajettu Pilot Road jolla itse pääsin suunnilleen 5500 kilometriä. Huhtikuun lopulla vaihtui alle uusi samanlainen jolla nyt on ajettu 5900 km ja pintaa on käytettävissä suunnilleen milli, eli pintaa on vielä 2 mm. Olen ajanut pyörällä viime vuoden elokuun lopusta suunnilleen 11600 km ja sillä matkalla on kulutettu kaksi rengasta lähes loppuun. Renkaaseen olen ollut muuten tyytyväinen mutta kulutuskestävyys ei ole hyvä.
No, kun jotkut kuullemma käyttävät Villen alla touranceakin niin ajattelin seuraavaksi kokeilla jotain vähän saman suuntaista mutta ei aivan yhtä karkeakuvioista rengasta. Ison Gessun ja Varaderojen alla ova käyttäneet Contin Trail Attackia ja kulutuskestävyys on ollut ainakin jonkinlainen, 12 -15 tkm, ja kuviointi kohtuullisen katurengasmainen. Joten tuollainen tuli tilattua ja hintakin oli vähintäänkin kohtuullinen niin kokeillaan kuinka sellainen kestää ja minkälainen on ajaa. Gessumiehet ovat ainakin kehuneet. Tuota saisi kyllä eturenkaanakin mutta kun edessä on lähes täydellä pinnalla oleva Pirellin Diablo Strada niin se saa toistaiseksi jäädä, katsotaan kuinka pelaavat yhteen.