Jep.Jep ! Näitä siellä on ! Kaks ja puol viikkoo saa vielä odotella -> sitten viikko Lanzarote Vaimo vuokrais auton ja minä mopon,,,,, Hyvää lämmintä lomaaaaaaa
Eilen 626,5 km. YHden huoltoaseman pihassa, oliko ehkä Viljakkalassa, oli tumman punainen Deuauville. Ja kun ajoin ja pysäköin Oripään lentokentälle moottoripyöräparkkiin, niin edessäni oli viinin punainen Deauville. Oli isä ja poika tulleet Pohjanmaalta Okra-maatalousnäyttelyyn. Minulle ajotietokone tarjosi 4,1 litran kulutusta. Todellinen 4,65 bensakuitti/B-trippimittari. Tankillisella 395 km ja 18,4 litraa meni tankkiin Oriveden ABC:llä. Ja nyt pitäisi lähteä Vesivehmaan lentokentälle Ilmailumuseoon.
Eli kääntäkäähän taas tuppi nurin veljet ja henkilöt.
Eilen illalla Suvirannassa Janakkalassa (Hämeenlinnaa?) oli kuulemma 508 moottoripyörää ilta 8 mennessä. 2 Deauville, minun ja Tuusulan miehen kullanvärinen. Minulle tuli matkaa 397,4 km ja bensaa kului 4,67 litraa satasella. Lukema on todellinen. Ajotietokoneella on omat teoriansa. Ja hullun tuurilla vältyin ylinopeusakoilta. Pulkkilan harjun päässä siinä Reimari-kuppiloiden kohdalla oli ratsia ja juutuin autojonoon ja en päässyt ajamaan enkä kehdannut ohittaa. Onneksi.
Eilen Vaajakosken silloilla (2.8 -14) punainen Deauville vastaan etelään päin ja sitten Keuruun ja Petäjäveden välillä musta länteen, eli Keuruulle päin.
Hopean värinen tuli vastaan Vaajakosken silloilla kaupunkiin päin noin kolmelta. Ja toinen kullan värinen oli mun pyörän vieressä Vaajakosken ABC:n pihassa vähän myöhemmin.
Hupelissa Vaajakoskella iltapäivällä hopeanvärinen ja Palokassa vajaan tunnin päästä kullan värinen. Se oli seitensatanen. Ja minä olin reisussa punaisella verkusonilla.
Toivakassa tänään iltapäivällä minut ohitti musta Deauville -07, ajoi muuten ylinopeutta, takana sorarengas, edessä kulunut Metzeler Z6, taisi olla kotiin kiire!!!Buaah, Buaah
Kullanvärinen (tai pronssin- tai kuparin, miten vaan) 700 Ville moottoripyörämuseolla Lahdessa (muu kuin minun). Tuli lujaa, kun olin itse jo lähdössä pois.