Bongaa Deauville

Vapaata keskustelua aiheesta kuin aiheesta!

ViestiKirjoittaja Villemake » To Touko 09, 2013 5:45

Helatorstaina 9.5 motoristikirkko Ylikiimingissä, paikalla itseni lisäksi samanlainen punainen NT 650, naisen ohjastamana :wink: ja myöskin punainen NT 700 (muiden lukuisten pyörien lisäksi). Vettä sateli hiljalleen ja lämmintä n. 5 astetta, mutta mukava oli käydä ja ajaa pienimuotoinen paraatiajokin kahvipaikalle. :)
Villemake

ViestiKirjoittaja Teukka » La Touko 11, 2013 3:01

Roi kirjoitti:Tervehdys Rovaniemen suunnalta!
Liityin vasta tälle "foorumille". Toista kesää on 2005 hopea ville omistuksessa. Viime kesänä ajelin n.14000 km, tänä keväänä on tullut toista tuhatta km. Kävin viime torstai-perjantaina Joensuussa. Torstaina Paltamon seuduilla oli 2 astetta lämmintä ja satoi maan valkoiseksi, onneksi tie oli lämmin ja lumi suli heti. Illalla Joensuussa lämpöä oli n. 10 asteen verran. Työmatkat ajelen motarilla, 140 km päivässä. Tallissa on lisäksi CX 500-84. Sillä ajelin pari kesää, yli 10000 km/kesä. Pyörä on hyvässä kunnossa, eikä siitä oikein raski luopua, vaikka sillä tulee vähän ajettua nykyisin.
Turvallisia kilometrejä kaikille!

Oletpa aktiivinen mp ajelija ja vielä villellä, hyvin olet ennättänyt ajella. Mulla oli eka pyörä kanssa cx 500 c, ja oli yksi elämäni suurin virhe myydä se. Kyllä kaduttaa vieläkin, untakin olen vielä joskus siitä nähny :D
Viimeksi muokannut Teukka päivämäärä Ke Touko 15, 2013 6:24, muokattu yhteensä 1 kerran
Teukka

ViestiKirjoittaja Erppa » Ke Touko 15, 2013 6:16

Tänään klo 17.40 beigen värinen 650 sujahti ohi Lapinlahdella Matin ja Liisan aseman kohdilla.
Erppa

ViestiKirjoittaja Erppa » Ke Touko 15, 2013 6:16

Tänään klo 17.40 beigen värinen 650 sujahti ohi Lapinlahdella Matin ja Liisan aseman kohdilla.
Erppa

ViestiKirjoittaja Mikki Hiiri » To Touko 16, 2013 6:39

Eilen 15.5 klo 06.35 Kuopion motarilla sorsasalon rampin tienolla kuopioon päin ajeli hopean värinen ville.
Tännään 16.5 klo 14.05 Nurmeksessa porokylässä vastaan ajeli punainen 650 ville ja toistamiseen sama ville samoilla tienoilla klo 14.35
Mikki Hiiri

ViestiKirjoittaja Mikki Hiiri » Pe Touko 17, 2013 5:39

Tännään olikin sitten "paljon" villejä liikenteessä klo 13.15 E75 Nilsiän haluna beigen värinen 650 ville ajeli nilsiään päin, klo 13.45 punainen 700 ville siilinjärven motarilla kasurilanrampin kohdalla pohjoiseen päin ja klo 16.00 kuopiossa tasavallankadulla sininen 650 ville.
Mikki Hiiri

ViestiKirjoittaja Erppa » Pe Touko 17, 2013 6:52

Itse ajelin Nilsiään päin halunan kohdilla tänään noita aikoja klo 13.15 suuntana Nilsiä. Pyörä tosin hopeinen :P olinkohan se minä vai sattuiko joku samaan syssyyn, heh.

Olitko itse pyörällä vai?
Erppa

ViestiKirjoittaja Mikki Hiiri » Pe Touko 17, 2013 8:54

Erppa kirjoitti:Itse ajelin Nilsiään päin halunan kohdilla tänään noita aikoja klo 13.15 suuntana Nilsiä. Pyörä tosin hopeinen :P olinkohan se minä vai sattuiko joku samaan syssyyn, heh.

Olitko itse pyörällä vai?

Kyllä varmaan tuli virhe värin määrityksessä :) Varmaan olin kateudesta sokea :D :D Ei tullu muita villejä vastaan niillä hujakoilla. Itse olin töissä joten ajoin Nilsiä - Siilinjärvi - Kuopio vuoroa linja-autolla.
Mikki Hiiri

ViestiKirjoittaja Erppa » Pe Touko 17, 2013 9:52

Näin arvelinkin, kun erään bussin kuljettajan pää kääntyikin tavallista pidempään kohdatessa :D
Erppa

ViestiKirjoittaja Mikki Hiiri » La Touko 18, 2013 12:07

Erppa kirjoitti:Näin arvelinkin, kun erään bussin kuljettajan pää kääntyikin tavallista pidempään kohdatessa :D

No, kyllä se vähempikin harmittaa kun sellasella kelillä ite on töissä ja toiset sen kun vaan naatiskellee villellä ajelusta :D
Mikki Hiiri

ViestiKirjoittaja Veli-Matti » To Touko 23, 2013 11:43

mikkokui kirjoitti:Punainen ville tuli motarilta/Kytäjältä vastaan Kone OY:n kohdalla :D

Meikäläinenhän siinä huristeli töitä kohti Kytäjältä Harkkokadulle.. Huomasin myös sinut, mutta ajatuksissaan kun ajelee...
Ajelut vielä toistaiseksi vain työmatkaa ajan puutteen vuoksi, mutta kohta tässä ryhdistäydytään :D

Punainen Ville -01
Veli-Matti

ViestiKirjoittaja Jukka R » To Touko 23, 2013 12:17

Tässä on nyt päristelty monta viikkoa ees sun taas täällä Espoo-Helsinki suunnalla. Eipä ole villen villeä näkynyt :?

Harvassa taitavat olla täällä syvällä etelässä tai sitten ei vaan ole osunut kohdalle
Jukka R

ViestiKirjoittaja jussike » La Touko 25, 2013 12:18

Hopee 700 bongattu Hemmopäiviltä Tampereen Allrightilta ja viininpunainen 700 tuli vastaan peltolammin uimarannan kohdalla noin klo. 12-13 välillä :D
Honda Deauville NT 700VA ABS 2008
jussike

ViestiKirjoittaja Raimo K » Ma Touko 27, 2013 9:48

Punainen DV650 nähty eilen E18 vähän ennen Haukanpesää. :D

Ja taisipa tulla hetkeä myöhemmin vastaan musta DV700, ihan varma tunnistuksesta en ole, keskikaiteet häiritsivät.
Raimo K

To live is to ride, to ride is to live!
Raimo K

ViestiKirjoittaja wx163ak » Ma Touko 27, 2013 4:11

Kullan värinen, luultavasti NT700 tuli vastaan tiellä 280 (Hyönölä - Somero) Karkkilan risteyksen jälkeen Somerolle päin joskus ennen kymmentä eilen.
wx163ak
Site Admin

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä keskustelua