Aluetoiminta

Vapaata keskustelua aiheesta kuin aiheesta!

ViestiKirjoittaja pacific » La Loka 16, 2010 6:36

Raimo K kirjoitti:Kaikki nämä ehdotukset on hyviä! :D
Saarenmaalle ajaa mukavasti päivässä - mutta lauttajonot on pitkiä viikonloppuisin, joten viikolla voisi olla parempi mennä?
Kurtnassa voisi kyllä käydä, ei siitä suurta mutkaa tulisi.
Minun ehotus ensimmäiselle päivälle olis että oltais Länsisatamassa lähtövalamiina aamulla klo.6.30.Laiva lähtee klo.7.30 Tallinnassa oltaisiin klo.9.30.Ajettais Tallinnasta Ristin kautta Lihulaan josta Virtsuun ja siitä purkilla yli Saarenmaalle, oltais yö Kuressaaressa ja jatkettais aamulla kuha joku suunnittelleis reitin :roll: Palataanko Viroon ,vaihtoehtona ois laiva Latviaan,Ventspilsiin.Sieltä Riigan kautta Viron Valgaan?Aika pöljä piähänpisto mutta ehotinpahan.Kurtnan vois käyvä paluumatkalla.No niin joku jatkaa reitin suunnittelua. :roll: :D
pacific

ViestiKirjoittaja Raimo K » La Loka 16, 2010 9:43

Minä en kyllä lähe Helsingistä 7.30... vaan oon sitten Tallinnassa vastassa.
Saarenmaa-Ventspils-laiva ei ilmeisesti kulje enää.
Kuressaaresta ajaa päivässä Valgaankin... mutta mieluummin Tarttoon, 327 km.
Viimeksi muokannut Raimo K päivämäärä La Loka 16, 2010 9:58, muokattu yhteensä 1 kerran
Raimo K

To live is to ride, to ride is to live!
Raimo K

ViestiKirjoittaja Raimo K » La Loka 16, 2010 9:51

Niin että se heinäkuu on loma-aikaa, mites olis viikolla?
Raimo K

Raimo K

ViestiKirjoittaja pacific » Su Loka 17, 2010 10:33

Raimo K kirjoitti:Niin että se heinäkuu on loma-aikaa, mites olis viikolla?
Mites olis lähtö Heltsiggistä klo.10.30 laivalla?Kerettäis varmaan silläkin.Unohettaan Ventspils.Eli takasin mantereelle ja Pärnu jossa ehkä ruokailu Aleksandriassa? ja jatketaan Kilingi-Nömme-Viljandi kautta Tartoon. Aijjaankohta minulle aivan sama onko viikonlopulla vai viikolla jos vaan muille käy.Kun saatais Ajat ja reitit sovellettua niin otettais ja sovitellaan ajankohta että voitais varata majoitukset ym välttämättömyydet.Nyt pitäis sopia reissun kesto? 2-3 päivää vai viikko? niin tiiettäis minnepäin Tartosta ja milloin.Onko seuraavana päivänä ajelua Tarton ympäristössä joka tarkoittais kahtayötä Tartossa.? :o :roll:
pacific

ViestiKirjoittaja Raimo K » Su Loka 17, 2010 7:27

Mulle on kans sama, se on loma-aikaa, mutta niiden Saarenmaan lauttojen takia viikolla olis parempi.
Ja voishan se kokoontuminen olla Tallinnan satamassakin, pitkämatkalaiset tulis edellisenä iltana?
Kuressaare-Pärnu-Tartto menee iisisti, on monta kertaa kokeiltu.
Tartosta vois tulla Tallinnaan tai sit ajella vielä esim. Valgaan tms.
Toivottavasti lähtijöitä olis enemmän kun kaksi - ja ne muut vois kans kommentoida.
Raimo K

Raimo K

ViestiKirjoittaja mikkokui » Su Loka 17, 2010 7:51

Mulla on ollu yleensä heinäkuu lomakuukaus jotta käypi heti loman alkuun matka! Aika jonka vietämme "ajaessa+yöpymiset" on varmaan kelien ja fiiliksen mukaan.Tietysti yöpymiset olisi hyvä "varata" mutta ei pakolliset(otan jokatapauksessa teltan mukaan). :D Eihän tästä ole tulossa"rautaperseajo" :?km päivässä 150-400, vaan jotain mukavaa yhteistä matkantekoa,juttuseuraa,kokemuksia,,,, :D Viikonloppu/viikko? minulle aivan sama!kunhan sovimme ajan etukäteen (rahat=ellei Viro oo jo euroissa!)Matkaan muiden mukana jos on mukavia teitä/kyliä.En ole Virossa paljon muualla käynyt kuin Pärnu,Saarenmaa ja Hiidenmaa. Ja suunnittelu jatkuu,ei vakavalla mielellä vaan ehdotuksia! hyviä ja oikein hyviä :) T.Mikko
mikkokui

ViestiKirjoittaja pacific » Ma Loka 18, 2010 7:08

Näin näitä ideoita syntyy ,kuten kokoontuminen Tallinan satamaan.Tämä passaa minulle paremmin kuin hyvin.Kokoontuminen Tllinan satamassa Maanantaina? Päivämäärä jätetään tässävaiheessa auki?Heinäkuu on loma-aikaa mutta kun ei tunneta toisiamme niin on vaikea sovitella,voihan meitä olla yrittäjiä tai muuta sellaista ja niillä ei välttämättä ole niin helppo lähteä.Porukkahan ei tartte välttämättä paisua valtavaksi,onpahan helpompi liikkua ja majoittua.Nyt vaikuttais että meitä olis kolme!!Vielä muutama lisää niin homma hanskassa.Eli ensimmäisenä päivänä ajelu Kuresaareen siellä yöpyminen,toinenpäivä Takaisin mantereelle ja ajellaan Tarttoon.Entäs sitten?Ollaanko siellä kaksi yötä.Ajatuksena että ajeltais päivä eteläviroa päivä niin että reitti suunnitellaan extempporee aamulla tai sitämukaa kun maisemat vaihtuu?Päluu Tarttoon ja yövytään siellä. Jatkettaanko Sitten Kurtnaan ja museoon ja sieltä satamaan.VAI?
pacific

ViestiKirjoittaja pacific » Ma Loka 18, 2010 3:48

No niin.Tässäkohtaa muutimme suunnuttelun tuonne Kokoontumisajo ehdotuksia ja siellä Viron matka 2011.Että jatketaan siellä. :lol:
pacific

Edellinen

Paluu Yleistä keskustelua