Jos pääsen töistä lähtemään ajoissa (n. 14:00), niin perjantaina iltapäivällä olisi tarkoitus katsastaa messut. Viikonloppuna on muita suunnitelmia Ari
Kirjoittaja Vempel-Ville » La Tammi 26, 2013 10:37
Kyllä minä aion mennä. Olen jo maksanut matkan. Mulla on päässä Keski-Suomen Ilmailumuseon sininen lippis. Tuskin niitä siellä monta on. Lauantaina olisi tarkoitus mennä.
Näyttääpi siltä että la olis hyvä päivä Oliskohan se klo 12.00,pääsisäänkäynnin ulkopuolella? Vaiko Hondra osastolla 12.30 ? Olispa mukava tavata ja kuulla kuulumisia,,, no 0400881424 soitellaan
Kirjoittaja Vempel-Ville » Su Helmi 03, 2013 11:29
Jos tarkoitat kaunilla naisilla niitä pyörien päällä olleita koristetyttösiä, niin taisihan niitä olla kaikkiaan puolen kymmentä. Jututtelin vähän heitä. Kellään ei ollut moottoripyörän ajokorttia. He eivät ensin vastanneet suoraan, niin kyselin niistä moottoripyörän kahvojen napeista ja vivuista. Yksikään ei osannut vastata kaikkiin kysymyksiin oikein ja sittenhän tunnustus jos sieltä tulikin. Olisi kai niitä löytynyt motoristimimmejäkin. Orkin sivuillakin on Prätkä mimmit. Kai sieltä olisi saatu asiantuntevaakin väkeä. Ja tuon näyttelyn teema oli moottoripyörät, mutta koko näyttelyn annista niitä oli alle puolet. Uskallan epäillä, että Jyväskylän näyttely tulee olemaan enemmän teeman mukainen ja parempi, tosin myös tietenkin pienempi.
Vempel-Ville kirjoitti:<snip> Uskallan epäillä, että Jyväskylän näyttely tulee olemaan enemmän teeman mukainen ja parempi, tosin myös tietenkin pienempi.