mikkokui kirjoitti:Säävaraus. Muuten tulossa ollaan. Kattotalkoista en voikkaan jäädä joten tulen Nokialta (tyttären luota) Minä tarjoan kaffet ja pullat//sämpylät
Lauantaiks pientä kuuroa,siellä täällä,,,,ei minua haitaa LÄHDÖSSÄ OLEN Telehfoonilla saa kiinni 0400881424, Lähden huomenna jo Nokialle aamupäivällä. Siis la n. klo 14.00 Sillassa.Kokoonnummeko ensin ulos ?
Kyllä saattaa sadekuuroa olla tiedossa, mutta iltapäivän puolella taitaa helpottaa. Minä sen verran läheltä, että pieni sade ei haittaa. Ehkä parasta olla ainakin alkuun siinä ulkona ja klo 14 lienee ihan sopiva aika.
Sää näyttää tällä hetkellä ihan hyvältä ja sääennuste lupailee sadetta ehkä vasta ihan illansuussa klo 17-18, jos nyt on tullakseen. Että toivotaan runsasta osanottoa, kaikki vaan ulkoiluttamaan Deuvilleä näin syyskuun ensimmäsen päivän kunniaksi
Nokialla nyt tuulista ja pilvistä. Kattohommat jatkuu,vanha vartti pois ja uusialuskate paikoilleen eilen. Muuten eilen tullessa piti jo laittaa eristettä housuihin,,,
Täällä sataa vettä ja nythän sitä pitäisi lähteä. Ja iltapäiväksi eli paluumatkan ajaksi on luvattu vielä enemmän vettä - sekä YLE että Foreca ovat yllättävästi samaa mieltä.
Kiitos kahvista & pullasta Mikolle ja kaikille hyvästä seurasta! Suomusjärveä kohti mennessä,alkoi satamaan Somerolla. Matkaa jäljellä n.40km.Ei viitsinyt pukea sade asua.Pitihän ajopuku ihan hyvin vettä.