Oliskos apua saatavissa

Vapaata keskustelua aiheesta kuin aiheesta!

Oliskos apua saatavissa

ViestiKirjoittaja Pohjanpoika » Ma Huhti 09, 2012 3:55

Siis seuraavanlaista asiaa tässä kyselemähän, jotta kun tuolla Jyväskylässä olisi Kuvan Moottoripalvelussa yksi 700 Deauville myynnissä ja vaimolle ollaan sellaista katseltu, niin tunnustaako joku sen exäkseen tai tietää siitä jotain.

Toisaalta taas jos joku foorumilainen asuu jyväskylässä tai aikoisi muuten vaan asioida ko. liikkeessä, niin jos olisi aikaa ja mielenkiintoa vilkaista pyörää, että onko missä kuosissa ja viitsiikö täältä Oulusta asti lähteä tositarkoituksella Jyväskylään tuota vaihdattelemaan. Pitäisi nimittäin ottaa vaihdokkikin mukaan, eikä viittis sen kanssa ihan turhaa reissua tehdä.

Olisimme avusta tosi kiitollisia ja ainakin pullakahveella palkitaan kun tullaan sitten sinnepäin, mikäli pyörä olisi ok.
Pohjanpoika

Re: Oliskos apua saatavissa

ViestiKirjoittaja mikkokui » Ma Huhti 09, 2012 5:11

Pohjanpoika kirjoitti:Siis seuraavanlaista asiaa tässä kyselemähän, jotta kun tuolla Jyväskylässä olisi Kuvan Moottoripalvelussa yksi 700 Deauville myynnissä ja vaimolle ollaan sellaista katseltu, niin tunnustaako joku sen exäkseen tai tietää siitä jotain.

Toisaalta taas jos joku foorumilainen asuu jyväskylässä tai aikoisi muuten vaan asioida ko. liikkeessä, niin jos olisi aikaa ja mielenkiintoa vilkaista pyörää, että onko missä kuosissa ja viitsiikö täältä Oulusta asti lähteä tositarkoituksella Jyväskylään tuota vaihdattelemaan. Pitäisi nimittäin ottaa vaihdokkikin mukaan, eikä viittis sen kanssa ihan turhaa reissua tehdä.

Olisimme avusta tosi kiitollisia ja ainakin pullakahveella palkitaan kun tullaan sitten sinnepäin, mikäli pyörä olisi ok.
Tästä minä :D ,mukavaa tapaa lähestyä ! Toivottavasti jollakin on aikaa käydä katsomassa ko pyörää :!: Mukavaa kevään jatkoa :shock: ja lunta sataa....
mikkokui

ViestiKirjoittaja Vempel-Ville » Ma Huhti 09, 2012 5:44

Voisihan tuota alkuviikosta käydä volokistamassa. Tosin en ole päivästä ihan varma. Kilometrit ja väri ja muu kunto, nekö sinua kiinnostaa. Pitääkö ihan valokuviakin ottaa. Saat niitä sitten sähköpostilla. Ehjä teauville on laatu peli, ja se ei kauan hallin lattiaa lämmitä.
Vempel-Ville

ViestiKirjoittaja Pohjanpoika » Ma Huhti 09, 2012 9:03

Kiitos se olisi mahtava juttu. Jos nyt sen verran kattelis, että on ehjän näköinen peli ja mitä nyt sitten Deauvillerin silmään muuta sattuu, ettei ole kaaduttu, eikä mitään nestevuotoja olisi ja jos vaikka muutenkin kopsakka ja siisti kampe, niin saisi mammakin kunnon mopon allensa. Ei siitä välttämättä kuvia tarvi ottaa, mutta jos otat niin ne kahvit käydään juomassa sitten siinä kävelykadun konditoriassa -mikäs sen nimi taas olikaan- kunnon leivoksilla.
Pohjanpoika

ViestiKirjoittaja Vempel-Ville » Ti Huhti 10, 2012 4:13

Pistähän mulle vähän tietoja. E-Mail on markku.pynnonen(at)gmail.com
Sähköposti ainakin ja puhelinnumero. Soitan sieltä paikanpäältä ja kun emäntä on mukana kuitenkin, hän lähettää kännykällä kuvia, kun osaa.
Asun Toivakassa n. 30 km päässä ja mulla on tuo teauville -07. Eli jotain niistä tiedänkin. Jos olisi keliä, voisin koeajaa sen. Olen näissä"asiantuntijatehtävissä" ollut jo ainakin pari kolme kertaa aikaisemminkin. Eikä vielä ole turpiin tullut. Ota siis suoraan yhteyttä sähköpostiin. Huomisesta en osaa vielä sanoa, kun nuohoojakin tulee.
Vempel-Ville

ViestiKirjoittaja Lattika » Ti Huhti 10, 2012 7:37

Kävin katsomassa pari viikoa sitten tätä Deauvilleä, kuten Kuvan mainoksessa lukee siisti peli!Ei päällisin puolin mitään moitetta. Jos huoltokirja on mukana, niin eiköhän "mamma" saa siitä hyvän menopelin.
Lattika

ViestiKirjoittaja Pohjanpoika » Ti Huhti 10, 2012 9:45

Vempel-Ville kirjoitti:Pistähän mulle vähän tietoja. E-Mail on markku.pynnonen(at)gmail.com
Sähköposti ainakin ja puhelinnumero. Soitan sieltä paikanpäältä ja kun emäntä on mukana kuitenkin, hän lähettää kännykällä kuvia, kun osaa.
Asun Toivakassa n. 30 km päässä ja mulla on tuo teauville -07. Eli jotain niistä tiedänkin. Jos olisi keliä, voisin koeajaa sen. Olen näissä"asiantuntijatehtävissä" ollut jo ainakin pari kolme kertaa aikaisemminkin. Eikä vielä ole turpiin tullut. Ota siis suoraan yhteyttä sähköpostiin. Huomisesta en osaa vielä sanoa, kun nuohoojakin tulee.

Laitoin sinulle yv:tä
Pohjanpoika

ViestiKirjoittaja Vempel-Ville » Ke Huhti 11, 2012 2:57

Nyt on sitten käyty Kuvalla ottamassa kuvia Pohjanpojalle teauvillestä. Laittaisin tänne, vaan kun en osaa. -06 mallia, ajettu 44600. Iso peräpaksi ja isot sivulaukun kannet. Kahvanlämmittimet. Metallihohtokulta, vai pronssiko se nyt on. Keltaisempi kuitenkin kun hopea. Ei naarmuakaan näkynyt. Etuikkunassa tuulen ohjain ja se ikkuna oli alimmassa asennossan.
Hintaa 6600 a. En hirvinnyt lähteä koeajolle, kun tuo keli on vähän tulkinnanvarainen. Kyllä siinä varmasti on hinta/laatusuhde vähintään seudulla. Kuvalla ei romuja ole myynnissä. Se on sellainen talo. Niin, kuvat on mennyt sähköpostilla sinne poronhoitoalueelle.
Vempel-Ville

ViestiKirjoittaja Vempel-Ville » Ke Huhti 11, 2012 3:02

JOs ja kun haette sen pyörän, niin mennään ryystämään sumppivettä Joutsaan Karoliinan Kahvimyllyyn. Siinä keskustassa tarkoitat varmaan Elosen konditoriaa. Ainakin se on sika kallis paikka.
Vempel-Ville

ViestiKirjoittaja Pohjanpoika » To Huhti 12, 2012 6:22

Paljon kiitoksia vaivannäöstä Vempel-Villelle, aivan loistavaa motoristi yhteistyötä, nyt sitten yritetään saada hintoja kohdilleen puolin ja toisin, saas nähdä miten käy. Kävin just ottamassa kuvia suitsasta ja alan tässä niitä lähettelemään Kuvalle.

Jos tullaan hakemaan Deauville, niin se on sitten ensi lauantaina tai jos on vielä myymättä niin Vappua edeltävä viikonloppu.

Ollaan muuten monesti ajettu sen Karoliinan kahvimyllyn ohi ja mietitty, jotta pitäisi joskus käydä kahveella siinä. Paljonkos sinne nyt onkaan Jyväskylästä matkaa?
Mulle käy kyllä Elonenkin ja minähän se tarjoan, eikä haittaa vaikka tuollaisesta palvelusta vähän kalliimmatkin pullasumpit tarjoaisin.
Pohjanpoika

ViestiKirjoittaja mikkokui » To Huhti 12, 2012 7:45

Tätä ketjua on iloisin mielin lukenut :D Kiitos siitä,että apuja löytyy :wink:
mikkokui

ViestiKirjoittaja Vempel-Ville » La Huhti 14, 2012 4:11

Elä sotke sitä susukia siihen kauppaan. Tingi uhkatiukalle suoralla kaupalla.
Siitä lähtee vähintään satasia. Epäilen sen 600 a olevan hyvän miehen lisää.
Sen kun otat huomioon sitä omaasi myytäessä, niin pystyt se kyllä silloin myymään ja kokonaiskaupassa ns. välirahaa voi olla jopa niiden kahvien hinnan vähemmän kun siinä vaihtokaupassa. Tänään esittelin Jyväskylässä moottoripyöränäyttelyssä Deauvilleä parille kaverille, jotka oli sellaista ostamassa. Minulla on joku summittainen käsitys niistä teidän kauppojen suuntaviivoista. Se susuki menee heittämällä jollekin aloittelijalle ja hän on vielä jopa tyytyväinen kauppoihinsa. Sen susukin arvoon sinun taloutesi ei kaadu, vaikka jätät toistaiseksi "varapyöräksi". Mulla oli aikoinaan sama tuon oman teauvilleni kanssa. Sain niin paljon alennusta, että möin oman VT500 Cn vävypojalle tonnilla, käypä arvo olisi ollut luokkaa 2000a. Ja pärjättiin vielä molemmat. Muista, että aika tavaran kaupitsee.
Karoliinan Kahvimylly on Suomen paras kahvila/konditoria ja silti lähes kohtuuhintainen.
Vempel-Ville

ViestiKirjoittaja Vempel-Ville » La Huhti 14, 2012 4:24

Tätä se Pohjanpoika jahtaa:

http://www.nettimoto.com/honda/nt/1266077 Tuolla ajaa vielä mutkaista tietä näkymättömiin.
Vempel-Ville

ViestiKirjoittaja Pohjanpoika » La Huhti 14, 2012 5:04

Tuo on kyllä järkipuhetta ja menee nyt harkintaan että jos vaikka sitten pitäisikin sen susukin ja kävis hakeen teukan omaan talliin rahalla. Susukin tosiaankin saanee kaupaksi helposti tässä kevään korvalla, eli maanantaina kaupan hierontaan jos tuosta sais vaikka alustavan sopparin tehtyä.
Pohjanpoika

ViestiKirjoittaja jukka71 » La Huhti 14, 2012 8:09

Kiva lukea kun yhteistyö toimii täällä! :D

Itse olen juuri ostanut tuollaisen, sama väri, sama vuosimalli, vähän enemmän km :D

Kevättä odotellaan...
jukka71

Seuraava

Paluu Yleistä keskustelua