On ollut Deauvillejä liikkeellä. Punainen 650 Oulussa hotelli Cumuluksen pihalla ajoon lähdössä aamulla ti 19.7. - viehko nainen kuskina. Tänään kun tulin Itä-Suomesta kotiin niin tuosta lähi-S-marketista lähti myös punainen 650 - ei taida olla sama kuin aikaisempi.
Kävin illalla Vehoniemessä Kangasalla. paikalla minun lisäkseni oli yksi seitensatanen ja kome kuusipuolikasta, siis hyvä edustus huomioonottaen pyörien kokonaismäärä.
Minä bongasin Tartossa keskiviikkona 20.7.16 punaisen Deauvillen 650 aivan Tarton keskustassa , oli osa isompaa porukkaa, nahka-asu, mielestäni nainen , tai sitten oli Hanxin airbagit käytössä .....
Tornion leirintäalueella ollaan ja tuolla telttojen välissä jollottaa hienokuntone tummassa värissä oleva vanhempi Devili. En oo jopon omistajaan vielä törmänny - kyttään, että millon uskaltautuu ulos teltasta...
Siilinjärven vanhan postin päädyssä pysäköitynä 650 punainen Deauville F G - 1 * 2 ei näkynyt läheisellä torilla kuljettajaa tutkailin tilannetta.Huomenna Nallikariin Ouluun.Cattimies
Viimeksi muokannut Cattimies päivämäärä To Heinä 28, 2016 4:30, muokattu yhteensä 1 kerran
Eilen 27.7 tiellä 110 ennen Saloa Helsinkin suuntaan minut ohitti punainen 650cc. Olin autolla liikenteessä ja ehkä ohituksen syy oli minun lievä alinopeus. Halikon ensimmäisissä liikennevaloissa pyörä näytti erittäin nätiltä ja rekisteri oli myös mieleen painuva 3G:tä siinä oli ja tasaluku myös numeroissa.
Hiukan ennen klo 15 tänään Härkätiellä Marttilassa meni kolmen pyörän ryhmä Koskelle päin. R- ja K-sarjan bemarit ja viimeisenä kullanvärinen Ville. Kuka mahtoi olla? Oma samanvärinen villeni oli pihalla rätin alla, hyvä ajeluilma mutta oli muuta puuhaa.
evil kirjoitti:Tänään tuli puolenpäivän jälkeen Treella vastaan Lempääläntiellä Kuljun ja Lakalaivan välillä valkoinen 700:n, oliko ehkä Dishwater liikkeellä?
Minähän se opetusajon merkeissä Edessä oppilaana omalla kevari-kotarillaan ajanut tytär tunnisti myös vastaantulijan pyörämerkin joten keskustelua riitti aiheesta
ex. Honda NT 700VA ABS Deauville 2012 ex. Honda NT 650V Deauville 1999