Selkeästi sohaisin muurahaispesää ja aiheutin ainakin keskustelua.
Loistavaa! Mielipiteitä on varmasti tasan yhtä monta, kuin on harrastajiakin.
Ja omasta mielestään jokaisen harrastajan
oma mielipide painaa vaakakupissa kaikkein eniten.
Minä en ole foorumia vastaan, enkä usko sen käyttäjämäärien vähenemiseen Facebookin myötä.
En myöskään ole Facebookin puolestapuhuja, koska joskus ihan oma-aloitteisesti lopetin koko naamakirjan käytön.
Ystävien, sukulaisten ja työtovereiden pyytämänä ajauduin takaisin naamakirjaan, helpottamaan yhteydenpitoa.
Mitä kukakin jakaa sosialisessa mediassa, foorumeissa tai naamakirjassa, on varmasti jokaisen henkilökohtainen asia.
Joku on valmis laittamaan nettiin kuvia jopa paljaasta alapäästään,
kun toinen taas pidättäytyy käyttämään ainoastaan verkkopankkia ja sitäkin pakon sanelemana.
En minäkään kerro julkisella foorumilla omia yksityisasioita tuntemattomille, koska suojelen myös minulle tärkeää ja rakasta perhettäni.
Osoitteeni on salainen ja sitä ei saa rekisteritunnusta kysymällä edes rekisterikeskuksesta.
Hyvät ja aktiiviset foorumit ei vaan kuole.
Foorumeille löytyy aina niitä, jotka sitä on harjaantuneesti vuosikaudet käyttäneet ja kokevat muut kanavat vähemmän tärkeäksi.
Minulle molemmat, sekä foorumit ja naamakirja on tuttuja kanavia, joten tulevaisuudessakin varmasti tulen käyttämään tiedon janooni molempia.
Kuten jäsen wx163ak mainitsi, Facebookkiin on helppoa postata kuvia reissun aikana suoraan kännykästä. Se on vaan niin totta!
Mutta jos lähden hakemaan tietoa jostain viasta, kokoontumispäivästä, luotettavasta tiedosta huollon ja varaosien saatavuuteen,
voisin kyllä mielummin ensin katsoa foorumilta, onko tästä asiasta jo käyty keskustelua aikaisemmin.
Jos yritän tätä tietoa imuroida facebook striimiltä, ei sen löytäminen välttämättä tuota yhtä hyvää lopputulosta, jos löytyy tietoa ollenkaan.
Edelleen lainatakseni jäsenen wx163ak:n kirjoittamaa..
keskustelut on hyvä pitää täällä Matka postauksien ja kevyemmän läpänheiton voi yhtähyvin jakaa face ryhmässä.
Voihan hyvin olla, ettei tämä kiinnosta riittävästi harrastajia ja ollaan tilanteessa, ettei nähdä FB ryhmälle nähdä tarvetta.
Sellaista elämä sitten vaan on.. mitä sitten?
Ei kukaan kuole jos sen junttaa sitten kiinni, kun käviämäärä on nolla.
Ymmärrän harrastajia, jotka eivät kuulu lainkaan FB:hen.
Tuskin minäkään alkaisin luomaan profiilia, että pääsisin liittymään ryhmään.. ehei..
Mutta koska roikun valmiiksi siellä, minulle nyt on helpompaa itselläni, jos haluan postailla mukavia maisemakuvia ajoreissuiltani.
Onhan se vaivatonta, mutta niin jokaisen henkilökohtainen asia.