millä tekniikalla

Vapaata keskustelua aiheesta kuin aiheesta!

millä tekniikalla

ViestiKirjoittaja Mika.H » To Touko 24, 2012 4:24

:shock: millä tekniikalla saa yksin villen keskijalalle seisoon pakki helpottais jos villessä sellanen olisi :lol:
Mika.H

ViestiKirjoittaja evil » To Touko 24, 2012 4:58

Yleensä hieman helpottaa, kun etupyörän saa hieman korkeammalle kuin takapyörän. Itse kotiolissa lykään villen etupyörän laudan päälle ja siitä sitten tuupaus taaksepäin ja jalalla painaa siitä keskijalan vivusta. Tankki tyhjänä onnistuu helpommin, kyllä Ville on hieman painava, ei sitä kyllä kovin hentoinen kuski keskijalalle saa
evil

ViestiKirjoittaja Mikki Hiiri » To Touko 24, 2012 9:42

Minä hieman kevennän takapäätä nostamalla sitä "kauhu kahvoista" ja nousen seisomaan keskijalan päälle. Painoa minulla on 61 kg ja kyllä se tähän mennessä on joka kerran onnistunut.
Mikki Hiiri

ViestiKirjoittaja pacific » Pe Touko 25, 2012 5:55

Mikki Hiiri kirjoitti:Minä hieman kevennän takapäätä nostamalla sitä "kauhu kahvoista" ja nousen seisomaan keskijalan päälle. Painoa minulla on 61 kg ja kyllä se tähän mennessä on joka kerran onnistunut.
Just niikuin Mikkihiiri kirjoittaa. Itselläni on 1500:n Wingi ja sama tekniikka pätee siihenkin.Painoa minulla on n. 75 kg. ja" kyllä nousee." :D
pacific

ViestiKirjoittaja evil » Pe Touko 25, 2012 9:49

Minä hieman kevennän takapäätä nostamalla sitä "kauhu kahvoista" ja nousen seisomaan keskijalan päälle
Tulipa tuo testattua, meikäläisen 87 kg kuivapainolla Ville menee keskituelle, ei tarvitse edes siitä kauhukahvasta nostaa :)
evil

ViestiKirjoittaja mikkokui » Pe Touko 25, 2012 10:18

pacific kirjoitti:
Mikki Hiiri kirjoitti:Minä hieman kevennän takapäätä nostamalla sitä "kauhu kahvoista" ja nousen seisomaan keskijalan päälle. Painoa minulla on 61 kg ja kyllä se tähän mennessä on joka kerran onnistunut.
Just niikuin Mikkihiiri kirjoittaa. Itselläni on 1500:n Wingi ja sama tekniikka pätee siihenkin.Painoa minulla on n. 75 kg. ja" kyllä nousee." :D

Ja Wingi painaa "hiukan" enämpi kui ville 8) vaan vajaa 200 kg +(plussaa ,villeen) :lol: :lol:
mikkokui

Paluu Yleistä keskustelua