Hymyilevän Motoristin Kevätpäivä 2012

Vapaata keskustelua aiheesta kuin aiheesta!

Hymyilevän Motoristin Kevätpäivä 2012

ViestiKirjoittaja Lattika » To Touko 10, 2012 6:42

Kuopiossa järjestetään 19.5.2012 Hymyilevän Motoristin Kevätpäivä. Onko Deuavillereitä muita paikalla kuin minä ?
http://hmkp2012.kmcry.fi/
Lattika

Re: Hymyilevän Motoristin Kevätpäivä 2012

ViestiKirjoittaja mikkokui » Pe Touko 11, 2012 7:30

Lattika kirjoitti:Kuopiossa järjestetään 19.5.2012 Hymyilevän Motoristin Kevätpäivä. Onko Deuavillereitä muita paikalla kuin minä ?
http://hmkp2012.kmcry.fi/

Jep :!: Tarkoitus on tulla. Toivottavasti ei tule vettä taivaalta(ainakaan niin paljon kun tänään)niin voidaan "paraati" pitää :D suin.
mikkokui

ViestiKirjoittaja Vempel-Ville » La Touko 12, 2012 7:01

Periaatteessa ilmituuma. Näyttäisi siltä, että voisin päästäkin. Mennäänkö yhdessä. Kun minäkin olen täältä noin 1 km kaupungin rajalta. Mitäs reittiä ?
Laukaa-Konnevesi-Ahveninen/Vesanto- Keitele tai Terveo- Pielavesi-Maaninka-Siilinjärvi ja KUopio. Vai suoraan Suonenjoen kautta? Mulle tulee tuolta ekalta reiltiltä mutkaa n. 70 km, sulle näpeät 40km. Ja missä tavataan, jos päätetään lähteä. Minun huononsään kiintiö on täynnä.

Laita vaikka YVtä, jos kiinnostaa.
Vempel-Ville

ViestiKirjoittaja Mad-eira » Su Touko 20, 2012 9:28

Minäkin olin paikalla... ajelin siellä naisten kanssa letkan kärjessä :) Ihana ilma ja nyt posket ja nenä punottaa mukavasti :oops:
Mad-eira

ViestiKirjoittaja Mikki Hiiri » Ma Touko 21, 2012 7:13

Minäkin olin paikalla ja ajettiin Mikon kanssa letkan puoli välissä. Satamassa kierreltiin ja kateltiin pyöriä. Muutamia villejäkin nähtiin mutta omistajat olivat kadonneet paikalta. Kenenpä lie oleet :D
Mikki Hiiri

Paluu Yleistä keskustelua