Turvaliivit

Vapaata keskustelua aiheesta kuin aiheesta!

Turvaliivit

ViestiKirjoittaja mikkokui » La Huhti 10, 2010 12:10

Tervehdys ! Nyt kun kausi on jo alkanut kysyisin yleisesti kaikilta halukkailta ostaa turvaliivit jotka ovat varustettu vetoketjulla ja selässä teksti Deauville(logo sama mikä pyörän molemmin puolin katteessa) ja alla Finland ? Väri tekstillä olisi musta. Jos omistat jo liivit niin hyvä! Hintaa tulisi liiveille n.20-25 € (neuvottelut ovat kesken)joka ei ole paljon omasta näkyvyydestä liikenteessä(turvallisuus) Tänne tai minulle suoraan postia jos kiinnostaa! Ja kysymykset aiheesta. Oma ajokausi ei ole alkanut rekisteröinnin puuttuessa, toivon kuitenkin että ensi viikolla pääsen tositoimiin :D Sähköposti:mikko.kuitunen@pp1.inet.fi Viikko 16 olen kuntoutuksessa joten vastaan sen jälkeen tulleisiin kyselyihin. T. Mikko Kuitunen Turvallista Ajokautta :) :) :!:
Kuva
Kuva
Kuva
Viimeksi muokannut mikkokui päivämäärä Su Huhti 25, 2010 11:44, muokattu yhteensä 1 kerran
mikkokui

ViestiKirjoittaja Mad-eira » Ti Huhti 13, 2010 10:47

Hei! Mistä voi vetoketjullista liiviä tilata tekstillä, olisin kiinnostunut en niinkään Deauville tekstistä... vaikka kaksi sellaistakin pyörää on...
Mad-eira

Re: Turvaliivit

ViestiKirjoittaja mikkokui » Ke Maalis 28, 2012 8:40

mikkokui kirjoitti:Tervehdys ! Nyt kun kausi on jo alkanut kysyisin yleisesti kaikilta halukkailta ostaa turvaliivit jotka ovat varustettu vetoketjulla ja selässä teksti Deauville(logo sama mikä pyörän molemmin puolin katteessa) ja alla Finland ? Väri tekstillä olisi musta. Jos omistat jo liivit niin hyvä! Hintaa tulisi liiveille n.20-25 (neuvottelut ovat kesken)joka ei ole paljon omasta näkyvyydestä liikenteessä(turvallisuus) Tänne tai minulle suoraan postia jos kiinnostaa! Ja kysymykset aiheesta. Oma ajokausi ei ole alkanut rekisteröinnin puuttuessa, toivon kuitenkin että ensi viikolla pääsen tositoimiin :D Sähköposti:mikko.kuitunen@pp1.inet.fi Viikko 16 olen kuntoutuksessa joten vastaan sen jälkeen tulleisiin kyselyihin. T. Mikko Kuitunen Turvallista Ajokautta :) :) :!:
Kuva
Kuva
Kuva
:?: :?: :D
Kahdet löytyi kaapista koko:XL ja L hintaan :?: noutona :!: sähköpostita.Kohta on taas aika...ps viikko 14 talvilomalla Ylläs... :D
mikkokui

ViestiKirjoittaja wx163ak » To Maalis 29, 2012 3:07

Olisin kiinnostunut liiveistä ihan kannatuksen vuoksi. En oikein usko noihin liiveihin, kun suurin uhka on edestä päin ja liivit eivät näy tuulilasin läpi. Kahdet otan, jos sellainen mahdollisuus tulee.
Ari
wx163ak
Site Admin

ViestiKirjoittaja mikkokui » To Maalis 29, 2012 8:13

wx163ak kirjoitti:Olisin kiinnostunut liiveistä ihan kannatuksen vuoksi. En oikein usko noihin liiveihin, kun suurin uhka on edestä päin ja liivit eivät näy tuulilasin läpi. Kahdet otan, jos sellainen mahdollisuus tulee.
Ari

Kannattaa, ja kannattaa laittaa päälle :!: Tuonko ?Ajelen töihin nyt Espooseen,mutta vasta päästäisen jälkeen.Vai tuonko "mökille" sitten.... 8)
mikkokui

ViestiKirjoittaja Japo N » To Maalis 29, 2012 8:56

wx163ak kirjoitti: En oikein usko noihin liiveihin, kun suurin uhka on edestä päin ja liivit eivät näy tuulilasin läpi.

Mielenkiintoinen "pointti". Oman kokemukseni mukaan,suurimmat vaaran aiheuttajat tulevat sivutieltä ja nämähän katsovat motoristia etuviistosta,jolloin mahdollinen liivi,edes hieman pilkottaa autoilijan silmiin.
Itselleni on osunut vain kerran tilanne,jossa edestäpäin on tullut todellinen uhka ja silloinkin olisi ollut aivan sama,vaikka kypärän päällä olisi ollut vilkkuvalo,koska ohittava autoilija oli täysin auringon sokaisema.
Tämän vuodatuksen jälkeen "liputan"kaikkea,mikä lisää motoristin näkyvyyttä,edes johonkinsuuntaan.
Japo N

ViestiKirjoittaja wx163ak » Ma Huhti 02, 2012 4:21

Olet varmaan oikeassa, että aika moni vaara tulee etuviistosta ja silloin liivit auttavat. On ne vaan niin rumat. Aioin taklata tätä vaaraa laittamalla päiväajovalot.
Ari
wx163ak
Site Admin

ViestiKirjoittaja matti.kesalainen » To Touko 17, 2012 1:24

Ostin neonkeltaisen kypärän (Schuberth C3). Loistaa joka suuntaan! Ei sovi yhteen minkään värimaailman kanssa, mutta ei tarvitse enää ajaa pitkät päällä.

Kesis :wink:
matti.kesalainen

ViestiKirjoittaja wx163ak » To Touko 17, 2012 9:42

Ihan hyvä idea. Kaverini sanoi, että valkoinen kypärä on myös hyvä idea. Se näkyy hyvin ja osa autoilijoista luulee poliisiksi, mikä on ihan hyvä etu. Itse olen harkinnut valkoista kypärää mustan tilalle. :wink:
Ari
wx163ak
Site Admin

ViestiKirjoittaja xerxes » Pe Touko 18, 2012 7:54

Mulla on sellainen 'melkein' neonpunainen. Ja vanhempi viininpunainen.
xerxes

Paluu Yleistä keskustelua