No niin...

Vapaata keskustelua aiheesta kuin aiheesta!

ViestiKirjoittaja risto » Ti Maalis 16, 2010 8:56

Paljokos ne maltaat maksoi?Oliks ne ohraa/ruista?Aattelin että kotona on ompelukone ja kangaskauppa vieressä, taitoo on!
Valmiiden hinta/tekemisen ilo? :)

Terve! Kuulun siihen porukkaan, jonka mielestä köyhän on pakko olla kätevä. Jokunen vuosi sitten menin kangaskauppaan ja ostin pätkän mustaa markiisikangasta ja pari pitkää vetoketjua. Ompelukoneella syntyi sisälaukut, jotka eivät varmasti ole yhtä kauniit eikä yhtä hyvät kuin ostetut, mutta asiansa ajavat.
Kuva
risto

ViestiKirjoittaja Ville Huoleton » Ti Maalis 16, 2010 10:40

Moi! Rehellisesti sanoen en ole mallaslaatujen asiantuntija. Lienee sanonta... :lol: (Muuten, mikä mahtaa olla pienen kylän Nm-määrä, ja laitetaanko pesun jälkeen rahat riiheen kuivumaan...?).
Laukut olivat piirun verran alle 100 , eli kätevälle helposti kertyy tuntipalkkaa. Itse käytin 4 vuotta tavallista kangaskassia, mutta kun aina tuli epähuomiossa laitettua märälle alustalle sain tarpeeksi. Joten jos itse osaisin ommella laukun yrittäisin valita pohjaksi vedenpitävän kangaslaadun.
Ville Huoleton

ViestiKirjoittaja mikkokui » Ke Maalis 17, 2010 9:43

Ville Huoleton kirjoitti:Moi! Rehellisesti sanoen en ole mallaslaatujen asiantuntija. Lienee sanonta... :lol: (Muuten, mikä mahtaa olla pienen kylän Nm-määrä, ja laitetaanko pesun jälkeen rahat riiheen kuivumaan...?).
Laukut olivat piirun verran alle 100 €, eli kätevälle helposti kertyy tuntipalkkaa. Itse käytin 4 vuotta tavallista kangaskassia, mutta kun aina tuli epähuomiossa laitettua märälle alustalle sain tarpeeksi. Joten jos itse osaisin ommella laukun yrittäisin valita pohjaksi vedenpitävän kangaslaadun.

Kyllä ne täällä Hyvinkäällä kuivuu on niin vähän järviä ja riihiä viälä vähemmän.Kun aikaa riittää niin yritän itse tehdä kangaslaukut!
mikkokui

ViestiKirjoittaja Jomppe55 » Ti Maalis 23, 2010 10:05

(Oma kokemus DV:stä on vasta tuore(12.12.2009 ostettu)mutta pientä huoltoa jo kertynnyt.Tulpat,ilmansuodin(tosi likainen),bensasuodin,jäähdytin nesteet,takarengas yms.Onko kenelläkään tietoa:sivulaukkujen sisäkasseista(hinnat /ostopaikat),leveät kuoret +kassit ? Ei Brant,liian kallis :?: Kiitokset Avauksesta +vastauksista. T Mikko)

Minä tilasin sisäkassit ja tuuliohjaimet jaloille viikko sitten David Silveriltä. Koko paketti yhteensä 130 , ei pahan hintainen...kunhan tulevat perille, vielä ei ole kuulunut mitään :wink:
Jomppe55

Jatkoja

ViestiKirjoittaja Pantse65 » La Touko 08, 2010 7:29

Hyvää jatkoa tälle fooumille, itse tein loikauksen ja hommasin xx super blackbirdin deauvillen tilalle, kun tuleva kesä on sellainen ,että pääsee emännän kanssa ajelemaan enemmän kahdestaan...olishan s villlekin meitä vieny, mutta voimaa haluttiin lisää ja merkkiähän ei vaihdeta...joten xx oli vaihtoethto kun pan europeen ei vielä paalut riittänyt!
Pantse65

Re: Jatkoja

ViestiKirjoittaja mikkokui » Su Touko 09, 2010 12:30

Pantse65 kirjoitti:Hyvää jatkoa tälle fooumille, itse tein loikauksen ja hommasin xx super blackbirdin deauvillen tilalle, kun tuleva kesä on sellainen ,että pääsee emännän kanssa ajelemaan enemmän kahdestaan...olishan s villlekin meitä vieny, mutta voimaa haluttiin lisää ja merkkiähän ei vaihdeta...joten xx oli vaihtoethto kun pan europeen ei vielä paalut riittänyt!
Eihän nuo loikkaukset maailmaa kaada!Kansanedustajatkin.....Kerrothan kokemuksistasi täälläkin "uudella "pyörällä.Vaikka voimaa niin muista turvallisuus.Hyvää ajokautta!!
mikkokui

ViestiKirjoittaja esko » Su Touko 09, 2010 5:07

Juu onhan sitä vakavampiakin loikkauksia olemassa! Onhan tuota itelläkin käynyt mielessä joskus samoja asioita... Niin onkos täällä kellään kokemuksia customeista, esim Honda vf magnasta tai samantapaisesta? Tekis mieli käydä testaamassa osaako sellasella ajella.
esko
Site Admin

ViestiKirjoittaja Vempel-Ville » Ti Helmi 07, 2012 6:36

Ostin villen Moto-Seinäjoleta 15.10-07, oli ns. ylivuoteiseksi tulossa. Maksoi 12 000 a. Hintaan sisältyi Redi Go sarja, eli takalaukku, sivulaukkujen sisälaukut, lämpökahvat ja ne ilmanohjaimet ylös ja alas. Ja myös ne laajennuskannet. Ne on vielä aitassa tehtaan paketissa. En ole niitä tarvinnut.

Mulla oli VT 500 C 5 kesää. Ensimmäinen ja viimein customi minulla. Kaverilla on 750 Magna, ollaan ajeltu yhdessä aikapaljon ja olen hänen Magnalla ajellutkin jonkun verran. Ihan jees-peli. Mutta ketjuveto ja pikkuinen tankki mielestäni miinusta, mutta hyvin kulkee. Ilman etuikkunaa 150 ei jaksa pitää enään tangoista kiinni. Etuikkunan kanssa voi tietenkin ajaa vielä kovemmin, mutta se ei enään ole hauskaa.
Vempel-Ville

Edellinen

Paluu Yleistä keskustelua