Minun Deauville täyttää

Vapaata keskustelua aiheesta kuin aiheesta!

Minun Deauville täyttää

ViestiKirjoittaja Vempel-Ville » Pe Loka 15, 2021 8:50

Tänään tasan 14 vuotta. Siis minulla. Ostin sen tehdasuutena Moto-Seinäjoelta 15/10 2007. Ja myös akku on edelleen alkuperäinen. Siellä se on ollut kotelossaan koko ajan. En ole koskaan ottanut sitä sieltä pois. Niin se on pojat, että laadulla on tekijänsä Ja ainuttakaan vikaa ei ole ollut kummassakaan. Tietenkin kuluvia osia on mennyt, jarrupaloja, renkaita ja etuhaarukan laakeri ja etuteleskooppien stefat, mutta ne ei ole mielestäni vikoja. Ne kuluu ja kuluminen ei ole vika. 8) :P
Vempel-Ville

Re: Minun Deauville täyttää

ViestiKirjoittaja Vempel-Ville » La Loka 15, 2022 2:53

Tänään se täyttää 15 vuotta. Niin akku, kun itse pyöräkin. Starttasin sen käyntiin, ekalla startilla tietenkin ja käytin lämpöiseksi niin, että termostaatti avautui. Ja käänsin sen tallissa nokka tiellepäin ja nostin keskiseisonta tuelle. Kova homma minulle. Ja avasin sivulaukun ja irroitin satulan. Nyt saan ylläpitolaturin laitettua helposti kiinni. Edellisessä viestissä on lueteltu remontit. Ainoatakaan oikeaa vikaa ei ole ollut. Ja nyt siinä on tehdasuusi Metzeler Tourance taas alla. Tosi hyvä rengas, mutta vähän kova. Siihen tottuu. Varsinkin soratiellä, jota joudun aina ajamaan vähintään 5 km. Hyvää syksyä teille, toivoo Markku alias Vempel-Ville. Nyt on pois rekisteristä, tuleeko vielä rekisteriin????? Todennäköisesti.
Vempel-Ville

Re: Minun Deauville täyttää

ViestiKirjoittaja Vempel-Ville » Su Loka 15, 2023 10:00

Tänään 16 vuotta. Kävin kokeilemassa käyntiin. Ekalla startilla, niin kuin aina. Mutta aika nihkeästi lähti. Käytin taas lämpöiseksi, että termostaatti avautui. Ja akku on se alkuperäinen. Mutta kyllä se alkaa olla jo tiensä päässä. Olkoon siellä kolossaan nyt talven ja pidän sitä ylläpitolaturissa ajoittain. Katsotaan, mikä on tilanne keväällä.
Vempel-Ville

Paluu Yleistä keskustelua