Ajokengät

Vapaata keskustelua aiheesta kuin aiheesta!

Ajokengät

ViestiKirjoittaja Cattimies » Ma Elo 08, 2016 7:11

Onko Deauvillereilla millaisia kokemuksi Alpinstar Web Coretex ajosaappaista.Cattimies
Cattimies

Re: Ajokengät

ViestiKirjoittaja evil » Ma Elo 08, 2016 8:54

Minulla on tuollaiset olleet nyt käytössä kohta pari ajokautta. Kyllä ne ainakin minun jalkaani ovat sopivat. Koko kannattaa ottaa ainakin numeroa(siis tarkoitan kun koko ilmaistaan esim. 43) suuremat kuin normaali kengännumero. Vesisateessa on tulut jonkin verran ajettua, ovat pitäneet. Valmistusmaa on kroatia, ei siis ole kaukoidästä tuotettuja. Että ei pahaa sanottavaa, hommansa hoitavat ja jalassa tuntuvat mukavilta, siis lesti on tehty suomalselle jalalle.
evil

ViestiKirjoittaja Cattimies » Ma Elo 08, 2016 9:41

Kroatia on kyllä liian tuttu paikka,ihmiset eivät kyllä ole mukavimmasta päästä.Toivottavasti tuotteenlaatu olisi parempi.Edelliset kenkäni kestivät 3 vuotta Richa Monza nahkat halkeili rasvauksesta huolimatta nyt laskee veden läpi.Kroatian rannikolla ihmiset ovat erilaisia kuin sisämaassa,ovat oppineet käyttäytymään ihmisten kanssa mikäli meinaavat saada turistit liikkumaan Adrianmeren rannikolla eivätkä ole niin kansallimielisiä kuten esim.Zagrebissa.Sama käytös näkyy kyllä myös kun liikkuvat esim.Unkarissa ja Italiassa.

Cattimies :shock: :!:
Viimeksi muokannut Cattimies päivämäärä Ma Elo 08, 2016 6:17, muokattu yhteensä 1 kerran
Cattimies

ViestiKirjoittaja matroskin » Ma Elo 08, 2016 11:58

Minullakin on tuollaiset ja tämän kesän kokemusten perusteella uskallan suositella, mukavat kengät. Minulla on parikin numeroa suuremmat kuin "normaalikengät" ja hyvin ovat kyydissä pysyneet . Voitelen niitä silloin tällöin mehiläisvahapohjaisella kengänhoitoaineella ettei nahka kovetu jos (kun) kastuvat.
matroskin

ViestiKirjoittaja Cattimies » Ke Elo 10, 2016 1:11

Tänään kävin kokeilemassa Motonetissa Alpinstar Web Coretex kenkää,Koko näkyy olevan minulla 46 siinä kengässä eli numeroa suurempi kuin esim.Richan Monza mallissa.Kiitos hyvistä vihjeistä jotka sain ko.asiaan.Tilaan myöhemmin Stormilta näkyi tällähetkellä hinta olevan 199e,+ toimituskulut nyt ilman toimituskuluja.

Cattimies :lol:
Cattimies

Paluu Yleistä keskustelua