Ihana sade

Vapaata keskustelua aiheesta kuin aiheesta!

Ihana sade

ViestiKirjoittaja jukka71 » Su Loka 07, 2012 2:44

Moi!

Oli nautinto ajaa töihin aamulla. Vettä tuli jo toista päivää putkeen ja oli luvattu koko päiväksi taas sadetta. Kysymys kuuluu otanko auton vai Hondan 74km:n työmatkalle? :D

Kunnon sadevarusteet niskaan ja Honda alle... 8)

Mä aion vastustaa talvea viimeiseen kilometriin asti
jukka71

Re: Ihana sade

ViestiKirjoittaja Skyrider » Su Loka 07, 2012 8:10

jukka71 kirjoitti:Moi!

Oli nautinto ajaa töihin aamulla. Vettä tuli jo toista päivää putkeen ja oli luvattu koko päiväksi taas sadetta. Kysymys kuuluu otanko auton vai Hondan 74km:n työmatkalle? :D

Kunnon sadevarusteet niskaan ja Honda alle... 8)

Mä aion vastustaa talvea viimeiseen kilometriin asti

Meitä täällä Riksun seudulla on tänään hellitty auringon paisteella ja tosi hyvällä ajokelillä. Tulipa tuossa päivä puksuteltua Hondalla ristiin rastiin :D
Skyrider

ViestiKirjoittaja Raimo K » Su Loka 07, 2012 10:20

Lauantaina tuli paikallisen kerhon poikien kanssa käytyä Turussa. :D
Vain 5 pyörää oli meitä liikkeellä. Sää ei ollut hassumpi, mutta vähiin taitaa käydä...
Raimo K

To live is to ride, to ride is to live!
Raimo K

ViestiKirjoittaja NikoA » Ti Loka 09, 2012 8:10

Eilen aamulla kävi pikaisesti mielessä, pitäisikö täyttää lähitienoo sinisellä savulla ja täräyttää mersu käyntiin kun lämpömittari näytti +1. Ville vei kuitenkin voiton :D
NikoA

ViestiKirjoittaja jukka71 » Ti Loka 09, 2012 9:47

Tää on vähän noloa nyt :oops: Pakko myöntää että ajoin pyörän tänään talvisäilöön :cry:

Olin tänään töissä pyörällä ja tosi kiva keli ajella, lähes kuiva kotimatkakin.. :) Mutta myönnettävä että kesä on mennyt ja on vain ajan kysymys milloin ajot jää.

No, 5 kk niin sitten jo starttaillaan taas... :D
jukka71

ViestiKirjoittaja Mika.H » Ke Loka 10, 2012 5:53

no pyörät jää talviunille kohta, mutta toivottavasti kuskit eivät eli koitetaan pysyy sivuilla :wink:
Mika.H

ViestiKirjoittaja xerxes » Ke Loka 10, 2012 8:03

jukka71 kirjoitti:Tää on vähän noloa nyt :oops: Pakko myöntää että ajoin pyörän tänään talvisäilöön :cry:

Mää vein viikonloppuna. Talvisäilöön kun on toistasataa kilsaa, niin ei viitti riskeerata noitten kelien kanssa.
xerxes

ViestiKirjoittaja Raimo K » Ke Loka 10, 2012 8:55

173 päivää enää (uuden) ajokauden alkuun. :-)
Raimo K

Raimo K

ViestiKirjoittaja jukka71 » To Loka 11, 2012 7:35

Raimo K kirjoitti:173 päivää enää (uuden) ajokauden alkuun. :-)

YES 8)
jukka71

ViestiKirjoittaja Mika.H » Pe Loka 12, 2012 1:43

eilen tuli 130km ajeltua aika kylmää kyytiä jo
Mika.H

ViestiKirjoittaja evil » Pe Loka 12, 2012 6:17

Tänään 50 km lenkki ja loppuvaiheessa tankki täyteen ja stabilaattoria sekaan, nyt sitten pitäsi vielä vaihtaa öljyt ja suodatin. Aika viileä oli ilma ja välillä jopa roiskaisi vettä.
Että ajokausi on ohitse ja muuta kuin odottamaan kevättä.
evil

ViestiKirjoittaja mikkokui » Pe Loka 12, 2012 8:32

evil kirjoitti:Tänään 50 km lenkki ja loppuvaiheessa tankki täyteen ja stabilaattoria sekaan, nyt sitten pitäsi vielä vaihtaa öljyt ja suodatin. Aika viileä oli ilma ja välillä jopa roiskaisi vettä.
Että ajokausi on ohitse ja muuta kuin odottamaan kevättä.

"kuulin "että stabi kuivattaa tiivisteitä yms,paree on kuulemma "pienkone bensa" siinä on sopivasti lisä/ okt säilytykseen(ja ville hirnuu kewwääl)
Ruisku konheet erikseen 8) tämä "kaasari versiot"
:mrgreen:
mikkokui

ViestiKirjoittaja Villemake » Pe Loka 12, 2012 8:40

Itse olen laittanut viimeiselle tankkaukselle Dv 650:een Shellin Vpoweria tankkiin ja keväällä on käynyt hyvin, tosin ensin täytyy startata aika pitkään, mutta sitten ei ole nykinyt tai pätkinyt yhtään... ilman lisäaineita ja lämmin talli talven ajan. :D
Villemake

ViestiKirjoittaja Raimo K » Su Loka 14, 2012 9:44

Sain DV:n ostaessani Takatalolta ohjeen, että ei muuta kun käytetään kaasarit tyhjiksi talvea varten - tankissa oleva bensa ei aiheuta ongelmia vaan se mikä kuivuu kaasarin suuttimiin.
Tätä olen noudattanut, viimeksi laitoin kyllä stabilaattoria tankkiin, kun ei näistä nykybensoista tiedä.
Aikaisemmin tuli keväällä laitettua kaasutinspriitäkin, mutta nyt on alkoholia bensassa valmiiksi.
Ja akkua olen säilyttänyt kotona lämpimässä.
Mutta yksi lenkki pitäisi vielä saada ajettua, säätiedotus lupaa mahdollisuutta loppuviikolle. :D
Raimo K

Raimo K

Paluu Yleistä keskustelua